What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Inkoopactie (gesloten,check sticky topic)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
RoOd":3vivtsmo said:
Je kunt toch van te voren al bepalen wat de verschillende cabs zouden gaan kosten als je in 1 keer een bepaald aantal besteld?

Wat betreft je idee voor een arcadehal: TOP!
ik hoop echt voor je dat het van de grond komt en werkt.
Waar ben je van plan je te vestigen? (kunnen we alvast wat kleingeld en vrije dagen gaan regelen :)

Dat klopt ik wacht ook nog op definitief bericht waaruit ik mijn berekeningen kan gaan maken en de kasten op een rij zet met de kosten daarvan.

De Arcadehal komt in Den haag, wordt Arcade en consolebased Gamecafe!
Ik hou jullie op de hoogte!

Hasan
 
Als je muziek games er neer gaat zetten (wellicht Pop'n Music, Beatmania, Dance Dance Revolution) dan kom ik in ieder geval een paar keer langs 😉 .
 
Cool heb ik al aan zitten denken, maar ff kijken welke ik moet nemen, ik laat wel wat voorbeelden zien en moet je maar zeggen welke cool is!
 
Deze topic gaat op slot, er is maar een echte inkoop actie aan de gang en dat is de nieuwe sticky van Psykick!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top