What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Inkoopactie (gesloten,check sticky topic)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Ik loop al een tijdje met de stoute gedachten om een Candy Cab Inkoopactie te beginnen.
Oftewel ongeveer 20 sitdown cabs naar Nederland halen voor ons arcade liefhebbers.
Ik vroeg me af hoeveel mensen hier intresse in hebben?
We zouden dan bijv. van coinopexpress.com een container met cabinets kunnen bestellen. Om een container naar Nederland te brengen gaat ongeveer USD2800.00 kosten, als we dan 20 mensen kunnen vinden zijn de kosten per persoon zo'n 130,- euro. Dan nog de kosten voor de cabs zelf en eventuelen btw. en haven kosten.

Als je bijv. een New Astro city wil hebben gaat dat ongeveer 650,- euro kosten inclusief alle kosten. Of bijv. een Sega Aero voor 450,- euro.

Als je geintresseerd bent graag hier posten.
 
Ik denk dat er voldoende animo is, alleen zul je uiteindelijk met veel loze beloftes blijven zitten. Mensen zeggen altijd maar van ja, maar doen uiteindelijk weer van nee, typisch met dit soort stuff. Jij doet alle moeite en mensen haken af, precies de reden waarom Killercabs een lange tijd geen shipment heeft gedaan.
 
Elf":w1f4uz48 said:
Ik loop al een tijdje met de stoute gedachten om een Candy Cab Inkoopactie te beginnen.
Oftewel ongeveer 20 sitdown cabs naar Nederland halen voor ons arcade liefhebbers.
Ik vroeg me af hoeveel mensen hier intresse in hebben?
We zouden dan bijv. van coinopexpress.com een container met cabinets kunnen bestellen. Om een container naar Nederland te brengen gaat ongeveer USD2800.00 kosten, als we dan 20 mensen kunnen vinden zijn de kosten per persoon zo'n 130,- euro. Dan nog de kosten voor de cabs zelf en eventuelen btw. en haven kosten.

Als je bijv. een New Astro city wil hebben gaat dat ongeveer 650,- euro kosten inclusief alle kosten. Of bijv. een Sega Aero voor 450,- euro.

Als je geintresseerd bent graag hier posten.

Volgens mij ben je hier al een tijd mee bezig, of niet?
Ik heb in ieder geval vooralsnog geen interesse, maar goed, mijn mening kan veranderen tegen de tijd dat je wel al zo'n 15+ mensen heb gevonden en ik er ook de cash voor heb.
Verder lijkt het me ook handiger om de EXACTE prijzen te weten, dus bij voorhand al de haven, douane, whatever kosten... al opvragen.
Moet er niet aan denken om dan nog eens 200 extra te moeten lappen.
 
Lijkt me wel leuk op zich zo'n kast. Maar ik heb op het moment zoveel (dure) dingen op het oog, dat ik met geen zekerheid kan zeggen of ik er tegen die tijd ook eentje zou willen mocht het allemaal te realiseren zijn.
 
De mensen die echt een arcade kast wilden hebben, zijn inmiddels ook wel voorzien denk ik. Het is gewoon klote dat als je zoiets doet je meteen een container moet laten komen met zoals je zelf als voorbeeld geeft 20 stuks en deze dus ook ergens moet opslaan, ik denk niet dat je nu 20 man vooruit betaald krijgt en dat die de cabs ook dezelfde dag nog komen halen, dat is gewoon niet realistisch.

Welkom op het forum by the way Elf, hope you have some fun en misschien even jezelf voorstellen in offtopic?

Cheers
 
ManoRevolver":3jfq6bhk said:
Volgens mij ben je hier al een tijd mee bezig, of niet?
Ik heb in ieder geval vooralsnog geen interesse, maar goed, mijn mening kan veranderen tegen de tijd dat je wel al zo'n 15+ mensen heb gevonden en ik er ook de cash voor heb.
Verder lijkt het me ook handiger om de EXACTE prijzen te weten, dus bij voorhand al de haven, douane, whatever kosten... al opvragen.
Moet er niet aan denken om dan nog eens 200 extra te moeten lappen.

Ja dat klopt, ik ben Glitch van insertcoin forum.

Het is zeker niet makkelijk om genoeg mensen te vinden en de totale kosten te bereken dus dat is het grootste probleem. Ik zal binnenkort eens op www.inkoopactie.net een animocheck doen hoeveel mensen geïnteresseerd zijn.

Bedankt voor de vriendelijke ontvangst Ken 😉
 
Oke ik heb wat nieuws, via arcaderick.de kunnen we 10 Super Neo 29 kopen voor 4500,- euro.
Dat is dus 450,- euro per cab (dit is zonder verzendkosten naar Nederland, de kosten daarvoor krijg ik straks te horen)

Wie wil er wel een hebben? Kijk op inkoopactie.net bij de animocheck voor mijn actie!!
 
Ik zou het nooit via Arcaderick doen, aardige gasten maar vreselijk laks en gewoon niet te vertouwen, het gaat toch om een behoorlijk bedrag weet je wel...dan doen ze weer niks, dan weer wel, dan weer alleen voor bekenden, het is gewoon altijd wat met die gasten, ik doe er niks meer mee.
 
Ach ik heb wel goeie ervaringen meegehad, ze houden er ook mee op en dit zijn de laatste cabs die ze hebben. Volgens mij willen ze deze snel kwijt, en we gaan natuurlijk ook niet eerst al het geld overmaken naar ze.
 
450 euro is geen slechte prijs voor een Neo 29.
Maar in het geval van AR heb je geen 10 of 20 mensen nodig, dan zou je er ook gewoon zoveel kunnen doen als er animo is. Take it or leave it Mr. Gzerman.

Heb je er al pics van gezien of niet Elf?heb em even sticky gemaakt...hoop dat er wat van terecht komt allemaal..
 
De cabs krijgen ze pas over 4 weken binnen, dus genoeg tijd om mensen te vinden.
Dan zal ik ook aan foto's kunnen komen.
Er zijn 10 Super Neo 29 beschikbaar en 4 Egret 2's (ik neem een Egret2) de verzendkosten zijn ongeveer 70,-euro dus zeg maar 520,- euro voor een Super Neo 29 en 570,- euro voor een Egret 2
 
Als het onderstaande is heb ik absoluut interesse.

egret2.jpg


Ik wil liever een Egret 2 dan die Neo 29, maar wanneer de Egret tegenvallen na foto´s of andere minpunten dan heb ik ook wel interesse in een Neo cab.

Ik zal je alvast even mijn email pm´en zodat we wat beter contact kunnen houden. Ik kom namelijk niet echt regelmatig hier.
 
Een egret is de ultieme keuze, ziet vet uit en die rotatable monitor is de shit. Ik wacht tot ik een egret 3 kan aanschaffen.
 
Nog niet veel animo. Ik denk dat ik gewoon 4 Egret 2s bestel.
Dus iemand die een Egret 2 wil?
 
Even wat nieuws, ik heb wat foto's kunnen regelen.

egret3.JPG

egret1.JPG


We zoeken dus nog 1 iemand die voor 570 euro ongeveer een Egret 2 willen kopen (mits De Uitverkorene er een neemt).
Over 4 weken worden ze bij Arcaderick afgeleverd maar we moeten ongeveer volgende week of die week erna al een deel kunnen betalen anders worden ze niet voor ons gereserveerd en kunnen waarschijnlijk naar de cabs fluiten.

Iemand die geintresseerd is!!???!

Graag toevoegen op MSN: reloaded_nl@hotmail.com, of post hier even.
 
Ik ben op dit moment bezig met een High Rez projectje.
Vandaar dat het me pijn doet om een egret voorbij te laten gaan.
:cry:
Maar zowiso heb ik slechte ervaring met Tom en zijn kornuiten anders had ik waarschijnlijk wel mijn andere projectje wel in de vriezer gezet voor deze.
 
Als arcadrick een neo 29 (dus geen super) zou hebben voor die prijs, had ik wel meegedaan.
 
Wees gewaarschuwd , van de paar nederlanders die zaken met hem hebben gedaan hoor ik alleen maar slechte berichten. Ik heb ook veel problemen met 'm gehad. Zoals eerder vermeld staat is hij zeer laks. Eerst lijkt hij erg aardig en antwoord hij op elk mailtje dat je 'm stuurt totdat je geld overmaakt....
ArcadeRick = ArcadePrick
 
Zo net te horen gekregen dat er nog maar 3 over zijn, yeah right 2 minuten daarvoor waren ze er allemaal nog.
Ik hou jullie op de hoogte..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top