What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Injustice Gods Among Us arcade kast

Dr Doggystyle

TATE Mode Pilot
Vandaag is de release date van het spel Injustice God Among Us
is van de makers van de laatste MK game
uiteraard hebben ze net als bij MK er een arcade kast van gemaakt met een console erin

fotos komen van John Vogels FB account
https://www.facebook.com/JohnVogelMortalKombat

563850_513738818684790_962815587_n.jpg

68975_513738872018118_1990969453_n.jpg

547777_513738855351453_110539656_n.jpg


dit zou een mooie custom arcade stick kunnen zijn ;)
541916_513738895351449_2122058484_n.jpg

554972_513738928684779_741726573_n.jpg

62625_513738945351444_376198117_n.jpg

58892_513738965351442_961594429_n.jpg

522104_513738995351439_410782051_n.jpg

537390_513739022018103_217217558_n.jpg

560046_513739048684767_1390409598_n.jpg

149045_513739068684765_2113743722_n.jpg

521858_513739118684760_1435330399_n.jpg

11653_513735475351791_1876430490_n.jpg

733847_513706632021342_1586849191_n.jpg

12020_513706312021374_2086371953_n.jpg
 
Als het goed is krijg ik hem donderdag binnen (de game dan he :P ). Kan niet wachten.

Wel een mooie kast (midway), maar de uitvoering vind ik niet helemaal 100%. Daar moet natuurlijk gewoon een CRT scherm in en niet zon breedbeeld, lelijk gemonteerd. En die kermis knoppen vind ik niks.

Voor de rest mooi ding natuurlijk!

Edit; snijden en plakken kennen ze ook niet zo te zien :( -> Facebook foto's.
 
Ik wil die Afterburner Upright die op de laatste foto te zien is. Waar zijn die foto's gemaakt trouwens?

Ben ook niet dol op de looks van de cab. Mooie art, dat wel. Wel tof dat er een cab van is gemaakt. Dat dan weer wel!
 
had de demo van het spel gedownload maar ik vind em niet zo...
het is geen MK he ;)

trouwens hier enkele fotos van de europese MK9 kast die gewonnen is door een engelse gozer die ik op mn facebook als vriend heb
Hij wil er vanaf maar vraagt er 2000 pond voor (gek !)


just phoned Bespoke Arcades, the guys that produce these cabinets. As there were only 4 of them made, this unit is worth £2,500.

However, I've owned it for a couple of years, and there's some scratched artwork on the sides due to how it was delivered to me. And one of the fan covers needs to be screwed back in, but other than that, it works perfectly. I also have a new controller unit that can be screwed in place of the existing one.

Due to the imperfections, I'm asking £2,000.

226716_1835562655220_7649161_n.jpg

228421_1835562935227_212362_n.jpg

529918_4774942697884_671690973_n.jpg
 
@Dr Doggystyle; Nope het is geen Mortal Kombat (ben ik ook meer fan van hoor :P). Maar als ik het zo bekijk, dan is het een combinatie van Mortal Kombat 9, beetje Street Fighter, beetje Killer Instinct, een lekkere mix zeg maar :P

Kreeg net de melding dat het spel verzonden was, dus wie weet morgen al knallen. En voor die 40 eurotjes kon ik hem nou ook niet laten liggen.

Ff over die Mortal Kombat kast... 2000 pond vragen voor brandhout... en dan nog niet eens een normaal controlpanel kunnen fixen.... ik heb het over de layout van de knoppen he ;) voor de rest is het controlpanel maar zwart....

Waarom moeten controlpanels altijd zo dom gemaakt worden..... ik snap de logica er echt niet van....

Edit; en een grill aan de zijkant :P haha
 
ja idd
vond de demo niet zo snel als MK speelt, en dat snelle maakt het juist leuk.
het zal me niet verbazen als het volgende spel dat ze gaan uitbrengen weer zo een MK vd DC universe zal zijn.
ze hebben nu alle characters van beide games compleet om zoiets te kunnen maken.

ok 40 euro valt wel mee.

ik vind van de MK kast alleen de zijkanten heel mooi.
zou ooit wel zoiets willen maken maar ik ben niet zo goed met hout zagen enzo.
en wat betreft die artwork waar kan zoiets laten maken ?
kan me niet voorstellen dat zoiets zo duur geweest kan zijn
 
Kolere! Inderdaad zeg. Ze hadden er beter Bubble Bobble op kunnen draaien. Past beter bij het artwork ;-)
 
Heb de game nu even een uurtje gespeeld, en moet zeggen dat het wel even oefenen word.

De game is iets dieper dan ik dacht, en ook zeer snel.... krijg wel de combo's om me oren soms.

Wel echt een coole game, met veel opties en dingen om te doen.

Tot nu toe een aanrader, maar ik durf pas na het weekend te zeggen of het echt zo is.
 
OK, ik ben om. Ik zie net dat LOBO er ook in zit.
Best DC comic ever....

Persoonlijk meer een image en Marvel universum liefhebber.
 
Back
Top