What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Initial D6AA speelbaar met loader

Gelukkig kan ik dat gewoon hier op draaien :), zonder noodzaak voor een PC:

WP_20150113_001_zpstngxvvr1.jpg

Wel coole ontwikkeling, dat wel.

:mrgreen:
 
Da Dude":1vowsp19 said:
Cageman":1vowsp19 said:
Gelukkig kan ik dat gewoon hier op draaien :), zonder noodzaak voor een PC:

Wel coole ontwikkeling, dat wel.

:mrgreen:

Patser :P :P
Ja man, ik weet het. Maar ik ben ook gewoon nog steeds heel blij met dat apparaat :)
 
Was een geintje natuurlijk. Is gewoon vet als je thuis een vette racer kwijt kan, en dan ook nog zo'n nieuwe.... :D :D :D
Maarr, zit er geen PC is die kast dan??
Welk systeem is dat dan , waar die op draait?
 
Cageman":2qrl3c2v said:
Gelukkig kan ik dat gewoon hier op draaien :), zonder noodzaak voor een PC
Die loaders zijn dan ook bedoeld voor plebs zoals wij Cage.
Nog 3 rolletjes isolatie tape rond het stuur en ik evenaar de origenele cab :mrgreen:
FX76LKGHRI98BV2.LARGE.jpg
 
Da Dude":32vh11mn said:
Was een geintje natuurlijk. Is gewoon vet als je thuis een vette racer kwijt kan, en dan ook nog zo'n nieuwe.... :D :D :D
Maarr, zit er geen PC is die kast dan??
Welk systeem is dat dan , waar die op draait?
Er kan een Lindbergh en een Ringedge in. Op dit moment heb ik ID7 draaien (dat is op een Ringedge). De cab is een ID5 cab met een Lindbergh er in. Sega gebruikt deze cab al wat jaartjes voor InitialD. Pas sinds kort hebben ze weer een nieuwe variant, voor de laatste versie van initialD.
 
Geen PC dus??? 😉 :mrgreen: 😉 :mrgreen: 😉

Ringedge:
CPU : Intel Pentium E2160 CPU @ 1.8 GHz
Graphics : A “nVidia GPU” 384MB of GDDR3 RAM and supports Shader Model 4.0 and 2x 1920×1200 displays.
Audio : 5.1 ch HD Audio
Memory : 1GB de DDR2 PC2-6400 RAM
Network : Onboard Gigabit LAN, Compatible ALL.Net
Storage : 32GB SSD drive for storage
Operating System : Microsoft Windows Embedded Standard 2009

Lindbergh:
CPU : Intel Pentium 4 3.0G HT (800Mhz FSB - 1MB L2 Cache)
GFX : NVIDIA GeForce 6 Series GPU
GFX Memory : 256MB (256 bit GDDR3)
Operating System : Windows Embedded on addtional CF Card

Kon het niet laten, maar geeft wel weer waarom deze games best goed te emuleren zijn.

P.S. Wat je hebt is gewoon bruut. ID games zijn niet helemaal mijn ding, maar de race cab die jij hebt vind ik wel 1 van de vetste die er is.
Dikke LCD, zit lekker.
Is die nou iets compacter ivm met een plat scherm ipv een toeter.
Ik zou er proberen een keer de opgepoetste GTI Club in te zetten (GTI Club : Supermini Festa!) :shock:
 
Woah, dit is echt perfect! Ik zie dat sturen gewoon werken maar fbb, daar is goed mee te leven. Weet iemand of je ook het card-progression system kan gebruiken?
 
Back
Top