Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Iemand ervaring met de Ps3 versie? Ik heb al zitten kijken om hem te bestellen op play-asia maar ik weet niet of het spel mijn Thrustmaster T500 ondersteunt.
PS3 game schijnt zeer matig te zijn Hij staat ook op marktplaats maar de verkoper lijkt nu niet meer te reageren.
Maar ik heb misschien een cab gevonden! Alleen verkoopt die hem alleen als twin. Heeft iemand anders hier misschien interesse in een ID? Delen ofcourse de vraagprijs/totaalprijs door 2.
Oeps, ik had mijn post wat aangepast maar zo te zien te prijs per ongeluk gewist. Zit rond de 675 (1350 voor de twin), kan moeilijk inschatten wat ik nog een extra kosten uiteindelijk kwijt ben wat fair is om te delen stel dat dit door gaat. Zal echter niet zo veel zijn
Het gaat overigens om een ID1 type cabinet (Of er versie 1 bij zit of een nieuwere weet ik niet), in gebruikte maar uiteraard werkende staat. Ik krijg binnenkort meer informatie.