Sphere":7g8ee2qu said:Chris, heb jij hier toevallig nog nieuws over? Ben wel benieuwd namelijk![]()
Jinxz":kxtq13ed said:Sphere":kxtq13ed said:Chris, heb jij hier toevallig nog nieuws over? Ben wel benieuwd namelijk![]()
Haha niet erg veel nieuws. De tussenpersoon met wie ik contact heb is een zakelijke relatie van de eigenaar. Tussen hun is een gigantische ruzie ontstaan waardoor niks bespreekbaar is tussen hen.
Ik had een sloot geld gereserveerd om de loods deels leeg te kopen maar heb gezien de stagnatie tussen hun het geld even verschoven naar de container uit Japan. Dat bedrag is ondertussen weer terug dus ik kan nu weer met voorzichtigheid proberen het gesprek aan te gaan.
Het laatste dat ik vernam is dat de loods na 2 jaar (vanaf het moment dat ik daar was) leeg moest dus het feit dat het er nu nog staat en de deadline dichterbij komt geeft misschien wat onderhandelingskracht.
To be continued.
*heb zojuist een email gestuurd* I'll keep you posted.
Marcosan30":m3uoq0j1 said:Hahahaha misschien vind je wel de heilige graal of the crystal skull
Leuk trouwens dat die nieuwste indiana Jones film met jou in de hoofdrol is :mrgreen:
Marcosan30":2f653gpk said:Hahaha wat ben je ook een nutcase he![]()
Als jij het avontuur aangaat dan kom ik je graag helpen Chris :mrgreen:
Jinxz":1zpvdqt7 said:Marcosan30":1zpvdqt7 said:Hahahaha misschien vind je wel de heilige graal of the crystal skull
Leuk trouwens dat die nieuwste indiana Jones film met jou in de hoofdrol is :mrgreen:
In die loods zou het zo kunnen
Dit verhaal gaat wss eindelijk doorgang vinden. Out of the blue kreeg ik een SMS dat het intern besproken is en er nu de intentie is om afstand te nemen van de spullen.
Lekker moment aangezien ik net m'n hele hok vol heb staan met Otaku cabs. Bij nader inzien is het zowiezo niet echt verstandig om de spullen bij mij te stallen. Ik moest ineens denken aan de ziekte die de ontdekkers van Tutankhamun opliepen. Sommige spullen in de loods zijn zo lang blootgesteld aan vocht etc. dat het nooit gezond kan zijn om dicht bij te hebben.
Ratson":u7kkisfq said:Mijn gezondheid is al niks, dus als je hulp kan gebruiken hoor ik het wel.
Hahaha! :mrgreen:Marcosan30":3cvwikmv said:Anton is idd een goede aanwinst voor deze crusade.
Hij is namelijk stiekem een hobbit en dat is erg handig voor de kleine gaatjes![]()