What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

import Egrets III en Atomiswaves

ElPancho

Shmup Veteran
Joined
Apr 11, 2008
Messages
1,290
Reaction score
0
Op killercabs zijn ze aan het bekijken of er een container met Egrets III en wat Awaves naar Engeland kan komen.
Ik heb mijn interesse al getoond daar maar het ziet er naar uit dat het minimum aantal deelnemers van 18 niet gehaald gaat worden.
Ik had al wat mensen een PM gestuurd maar een topicje is wellicht toch handiger.
Kosten van vervoer van de UK naar NL vallen mee, zeker bij meerdere cabs.

http://www.killercabs.com/forum/viewtop ... sc&start=0
 
Niks is onmogelijk 😉
Maar de prijs ligt nu wel iets hoger...
 
De prijs van 650 pond ga je op dit moment echt nergens anders tegenkomen. Het is inderdaad wel weer een drempel om zoveel mensen te vinden die een dergelijk hoog bedrag kunnen/willen neerleggen. Nu alle arcades echter LCD cabs zoals de lindbergh en Viewlix gaan inslaan zal de e3 echter wel in prijs zakken in de toekomst. En Atomiswaves die nu al voor 425 pond kunnen worden verkregen via KC zullen dan ook voor een prikkie weggaan.
 
Precies. Dus over een half jaar tot een jaar misschien een volgende group order via Nozomi maar dan voor deze AW/E3 cabs... 😉
 
Zou mooi zijn een prijs-drop, dat maakt het missen van de EIII's en Awaves nu wat makkelijker.
Mooie vooruitzichten :D
 
Back
Top