Mildoe":22lhvlmi said:ik zie dat er al zes buttons op zitten....betekent dat er al een kick harness inzit?
Ja tooooooooch!!!Psykick":zcgmisjw said:Deze man doet ook mee, liefst voor een Egret 2, maar bij gebrek aan beter de Astro!! Laat maar weten!
The Psy
De cab beschikt over 6 knoppen per speler en de schermen zijn gecontroleerd op burning etc.Hoi Almighty,
Ik zag je topic hier over de inkoopactie. Ik heb geprobeerd lid te worden van het Nozomi forum. Is nog niet gelukt, maar heb al wel een bericht naar de administrator gestuurd. Ik heb veel interesse in een new astro city cab en wil er zo goed als zeker 1 hebben. Kan ik er wel vrij zeker van zijn dat er 6 knoppen per player op zitten en dat de monitor nog goed is?
Mvg,
Sparky
Mildoe":12ukvprq said:Put me on the list! Ik koop gewoon die cabinet en dan zie ik het dan wel hoe het allemaal moet!
Maar jullie moeten me straks wel een hoop shit gaan uitleggen....vanaf wanneer is het flappen neerlappen? En hoe zit het als ik het thuis wil laten bezorgen? Woon centrum R'dam....
R2-2D":z1f9n0fh said:Hai,
Kan er in plaats van een astro ook een egret 2 geregeld worden ?
Graag hoor ik van je,
Roy
ruderudie":3jcikcky said:@ Marc; weet je al of je stools mee kunt laten komen?
Ben zeer benieuwd naar de afwikkeling. Wel goede timing, cabs zullen precies Nederlandse bodem bereiken bij het uitdelen van het vakantiegeld! Wat ga je trouwens met je clone-cab doen; verkopen of houden??