lorre001
Puzzle Mastermind
Af en toe koop je een kat in de zak, overkomt de beste :S
Via eBay heb ik een bootleg cart van Ikaruga gekocht (geen GD ROM installatie en wilde het toch eens proberen). Werkt allemaal als een origineel echter accepteert de game geen horizontaal beeldinstelling wat
de game voor mij dus waardeloos maakt.
Dus hierbij te koop. Zie plaatje:
http://i984.photobucket.com/albums/ae32 ... e3b242.jpg
Via eBay heb ik een bootleg cart van Ikaruga gekocht (geen GD ROM installatie en wilde het toch eens proberen). Werkt allemaal als een origineel echter accepteert de game geen horizontaal beeldinstelling wat
de game voor mij dus waardeloos maakt.
Dus hierbij te koop. Zie plaatje:
http://i984.photobucket.com/albums/ae32 ... e3b242.jpg