What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ik kom op de nieuwjaarsborrel en neem mee...

Iedereen moet ff helpen duimen want vandaag komen de Vewlix C schaalmodellen binnen!!! Het is nu rond 13.00 uur en ze kunnen dus officieel nog 7 uur langs komen.
Needless to say neem ik de pre-orders mee + nog wat extra stuks om door de strot te douwen ;)
 
Jinxz":31wntyfb said:
hotshot123":31wntyfb said:
wat kosten de Nozomi shirts ?
heb wel belang bij een zwarte shirt
maat XL of XXL ,mocht je die hebben

Alle shirtjes kosten 15 euren.
Ik moet vanavond ff kijken of ik een XL of XXL heb liggen.

Had je nog wat liggen?
 
hotshot123":120skzr4 said:
Had je nog wat liggen?

Ik heb gechecked en de grootste maat die ik nu heb liggen is XL. Als ie morgen niet past kan ik 'm altijd nog kostenloos nasturen.


MBT tot de VLX schaal modellen denk ik dat we pech hebben :evil:
Kreeg dit bericht: The following 3 piece(s) have been sent via DHL Express on 10/01/2014.

Misschien dat ze op zaterdag bezorgen, misschien nog vanavond maar ik heb er een hard hoofd in.
 
hotshot123":14j2i8o6 said:
Jinxz":14j2i8o6 said:
hotshot123":14j2i8o6 said:
wat kosten de Nozomi shirts ?
heb wel belang bij een zwarte shirt
maat XL of XXL ,mocht je die hebben

Alle shirtjes kosten 15 euren.
Ik moet vanavond ff kijken of ik een XL of XXL heb liggen.

Had je nog wat liggen?

Klinkt als een beetje vage deal. Tony Montana zou er wel raad mee weten :lol:
 
Ik neem ook mee:

- samurai spirits 4 - aes jap - vg+ - eur 150
- world heroes 2 jet - aes jap - exc - eur 35
- fatal fury 1 - aes jap - nm - eur 45
- super mario kart snes - uk pal - vg+ - met plastic beschermheilige - eur 35
- ryuko no ken (art of fighting) metal char set 1992 complete jap - by sega - beetje verkleurd due to age - zeer exclusief - eur 40
- ryuko no ken pin set 1992 complete jap - by sega - top staat - zeer exclusief - eur 75
- devil may cry 4 pal - 360 - als nieuw - eur 20

IMAG1407_zpsdaf85626.jpgk

IMAG1408_zpsc02ed836.jpg

IMAG1410_zpsd0ce8408.jpg

IMAG1412_zpse79a7719.jpg

IMAG1398_zps6d0b4a20.jpg

IMAG1414_zps1d685821.jpg

IMAG1415_zpsa06eb75d.jpg

IMAG1403_zps5ed4409d.jpg

IMAG1405_zpsb19fda8c.jpg
 
"Hey buurman"

"Dag Erik"

"Zou jij morgenavond een momentje vrij willen maken om te helpen"

"Ja dat denk ik wel, wat moet er gebeuren?"

"Nou..... ik heb een nieuwe cab gekocht (he knows the score) en die zou ik graag met jou samen even n binnen tillen"

"Je hebt er toch al een?"

"Ja klopt"

"Waar moet ie naar toe?"

"Uhm huiskamer, tegen de tussenwand (did not tell him yet).

De vergelijking met het vinden van een Duitse bom in je eigen achtertuin zonder iets te weten terwijl opa (van wie je niet wist dat ie al die tijd een NSB speldje droeg als jij niet id buurt was) en dus altijd op de hoogte was en onwetendheid, gaat hier niet op!
 
Trailblazer":19sstevb said:
"Hey buurman"

"Dag Erik"

"Zou jij morgenavond een momentje vrij willen maken om te helpen"

"Ja dat denk ik wel, wat moet er gebeuren?"

"Nou..... ik heb een nieuwe cab gekocht (he knows the score) en die zou ik graag met jou samen even n binnen tillen"

"Je hebt er toch al een?"

"Ja klopt"

:mrgreen: :mrgreen:
 
Ik neem nog wat spullen ter overname mee:

Taito Rambo III Jamma PCB: 50E
Konami Run and Gun 2 Jamma PCB: 80E
Naomi1 + GDROM Drive + JAMMA I/O + non-net DIMM board + bekabeling + Virtua Tennis: 165E
Sega Hikaru PCB + Nascar Arcade: 299E
Sega ST-V Mobo + Shienryu: 150E

En heb nog wat MVS spul te koop.
 
PS. Ik heb ook nog een 21" hantarex in behuizing (31k) voor 75 euro. SUPERstrakke monitor voor Naomi of JAMMA (met upscaler ertussen).
 
Cageman":1pqfflsc said:
Ik neem nog wat spullen ter overname mee:

Taito Rambo III Jamma PCB: 50E
Konami Run and Gun 2 Jamma PCB: 80E
Naomi1 + GDROM Drive + JAMMA I/O + non-net DIMM board + bekabeling + Virtua Tennis: 165E
Sega Hikaru PCB + Nascar Arcade: 299E
Sega ST-V Mobo + Shienryu: 150E

En heb nog wat MVS spul te koop.

Wat voor MVS spul heb je nog?
 
Ik neem ook nog wel een doosje mee met een Naomi, wat buttons, USB KVM en stuff.

Ruilen of geld, maakt me niet echt uit, gebruik het toch niet.
 
Back
Top