What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ik kom op de nieuwjaarsborrel en neem mee...

Jinxz

Pattern Reader
Misschien wel makkelijk om weer een dergelijk topic te openen zodat iedereen kan posten wat ie mee wilt nemen. Anders moet je alle verkoop topics checken.
Wat ik zowiezo meeneem zijn alle kleuren Sanwa 30 en 24mm buttons en alle geuren en kleuren balltop/bubbletops/battops die ik zo heb liggen. Nieuwe voorraad is onderweg en komt misschien op tijd om ook Sanwa JLF sticks mee te nemen. Ik vermoed dat het niet op tijd binnen komt though.
Als er nog andere dingen zijn die iemand misschien overweegt maar geen verzendkosten voor over heeft (cheapass kaaskoppen die we zijn) laat maar weten.

Heb trouwens ook nog een klein aantal Nozomi shirts en een aantal tijdloze Retro game event shirts liggen :shock:

RGX_shirt.jpg


_IMG_0070.jpg


_IMG_0064.jpg
 
Mochten de Seimitsu sticks nog op tijd binnen komen dan mag je die ook meenemen... heb je btw ook screw buttons in stock Astro kleuren? Zo ja, dan die ook graag ;)
 
sombetzki":11dsg7cb said:
Mochten de Seimitsu sticks nog op tijd binnen komen dan mag je die ook meenemen... heb je btw ook screw buttons in stock Astro kleuren? Zo ja, dan die ook graag ;)

Ik heb van de (Sanwa)screw buttons een hele kleine voorraad. 4 stuks van iedere kleur volgens mij.

De Seimitsu sticks die binnen komen zullen ls32 en ls32-01 zijn. In de toekomst zal ik direct bij Seimitsu gaan inkopen want het aanbod is veels te klein bij distri's.
Helaas dus nog geen ls56's :(
 
Trailblazer":2uwr8y08 said:
Retro shirt for me, maat M please

Top. Volgens mij zitten d'r nog M shirts tussen. Ik zal meenemen wat ik heb liggen dan kan er eventueel nog gepast worden.

Maatje M.... Eet je bordje eens leeg!
 
Ik wil wel een retro shirt chris xxxl als het kan
Krijg je van mij een x2 image multi boot
Kijk maar
 
beau":3cp9vfph said:
Ik wil wel een retro shirt chris xxxl als het kan
Krijg je van mij een x2 image multi boot
Kijk maar

Zal ff kijken wat ik heb liggen. Alvast bedankt.
 
Jinxz":u95xlykb said:
sombetzki":u95xlykb said:
Mochten de Seimitsu sticks nog op tijd binnen komen dan mag je die ook meenemen... heb je btw ook screw buttons in stock Astro kleuren? Zo ja, dan die ook graag ;)

Ik heb van de (Sanwa)screw buttons een hele kleine voorraad. 4 stuks van iedere kleur volgens mij.

De Seimitsu sticks die binnen komen zullen ls32 en ls32-01 zijn. In de toekomst zal ik direct bij Seimitsu gaan inkopen want het aanbod is veels te klein bij distri's.
Helaas dus nog geen ls56's :(

Dan maar LS-32's. Wil dat panel gewoon klaar hebben, zodat mijn 1L6B panel vd astro naar de naomi kan verhuizen. Mijn astro panel is alleen een beetje ruim, dus vandaar screw buttons ;) En t is een 2L8B dus 4 groene en 4 roze is genoeg :mrgreen:
 
hotshot123":1quqbj62 said:
wat kosten de Nozomi shirts ?
heb wel belang bij een zwarte shirt
maat XL of XXL ,mocht je die hebben

Alle shirtjes kosten 15 euren.
Ik moet vanavond ff kijken of ik een XL of XXL heb liggen.
 
Ik neem mee:
60-1 pcb
World rally
Super space invaders
DD crew
Prijzen zullen laag zijn.
 
Als ik dan toch even dit topic mag misbruiken onder het mom van:"Ik kom op de nieuwjaarsborrel EN ZOEK..." iemand die een PS2 memory card te koop heeft. Ik zoek een originele sony voor een net prijsje. De grootte van de card maakt mij niet uit maar hoe groter hoe beter.
 
Trailblazer":38of3fhf said:
Ik neem mee: een rode Toyota Hiace met een racecab achterin... :lol:

Ruilen voor 2 racestuurtjes voor de Dreamcast? Dan heb je in principe een twin setup! :mrgreen:
 
Back
Top