retrocab
Candy Cab Regular
hey luitjes
ik heb een tekken 2 pcb in een tekken cabinet
nu komt het hij speelt maar op de een of andere manier geen blauw!!!
alles getest maar niet aanwezig(gele letters en groene waas opscherm)
met andere pcb erin wel goed beeld
spel speelt gewoon en beeld is ook scherp
iemand een idee???
gr robert
ik heb een tekken 2 pcb in een tekken cabinet
nu komt het hij speelt maar op de een of andere manier geen blauw!!!
alles getest maar niet aanwezig(gele letters en groene waas opscherm)
met andere pcb erin wel goed beeld
spel speelt gewoon en beeld is ook scherp
iemand een idee???
gr robert