What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Iemand zin in een slopend ritje UK?

Jinxz

Pattern Reader
Tja 'tis weer zover. Na veel geregel en een gelijk aantal teleurstellingen moet ik last minute alle zeilen bijzetten om dit aanstaande weekend cabs te bezorgen in Engeland.
Het plan is om Vrijdag avond cabs bij mij in te laden in een bus(al gereserveerd), 22.30 de boot te pakken, pitten in een hut in de boot, Zaterdag ochtend 06.30 uur goed uitgerust te beginnen aan de rit.
Het is de bedoeling om diezelfde avond weer de boot retour te pakken en zondag ochtend weer zu hause te zijn.

Wie is ook in 't bezit van een rijbewijs, durft links te rijden en is toe aan een road trip?
 
Heel veel succes man! Kan helaas niet, maar wens je veel sterkte! Ben geregeld België/Frankrijk op en neer gereden van zaterdag op zondag en weet hoe slopend dat is... Veel koffie en vaak stoppen onderweg! Scheelt natuurlijk wel dat je op de boot kan slapen.

Succes!
 
Ben regelmatig in engeland geweest maar nooit zelf gereden. Kan meer sjouwen als dat het lijkt 😉
Dus weet niet of je er iets aan hebt maar heb nog geen afspraken staan.
 
vwbabe84":2wepdlrf said:
Ben regelmatig in engeland geweest maar nooit zelf gereden. Kan meer sjouwen als dat het lijkt 😉
Dus weet niet of je er iets aan hebt maar heb nog geen afspraken staan.

Zou perfect zijn. Het enige ding is dat op dit moment de lengte van de bus roet in het eten gooit.
Ik ben alle details aan het doornemen en het blijkt dat Stena Line en de Euro tunnel geen reguliere busjes accepteren van langer dan 6 meter. Als ik zoek naar een bus die korter is dan 6 meter mis ik vaak een laadklep (die nodig is om de Darius in en uit te laden) en de hoogte moet minimaal 1,90m zijn.
Ik ben druk bezig om het op te lossen maar het zit niet mee...
 
Mijn ervaring is dat het relaxter is om vanaf Duinkerke de P&O ferry te pakken. Hoef je niet te pitten ook, duurt maar een paar uurtjes. Zit ook altijd veel vrachtverkeer op dus wellicht iets voor jou. Ligt er wel aan waar je moet wezen in de UK omdat de P&O in Dover aanmeert.
 
Wat Rudie zegt. Wij zijn ook via Duinkerke gegaan met laadklep en al. Tis niet naast de deur en de tijd die je met rijden naar Fr. kwijt bent slapend op een boot vanuit Nederland spenderen is ook niet verkeerd.
Succes iig met het uitvogelen en de rit zelf !

En, VWBabe84 ...... gewoon echt stoer, super tof !
 
ElPancho":3na5sdt4 said:
Wat Rudie zegt. Wij zijn ook via Duinkerke gegaan met laadklep en al. Tis niet naast de deur en de tijd die je met rijden naar Fr. kwijt bent slapend op een boot vanuit Nederland spenderen is ook niet verkeerd.
Succes iig met het uitvogelen en de rit zelf !

En, VWBabe84 ...... gewoon echt stoer, super tof !

Ik hou van roadtrips doe ik al vanaf het moment dat ik een rijbewijs heb. Naar automeetings of leden van neo- geo.com opzoeken. En heb familie in Engeland en niets gepland dit weekend. :D
 
Back
Top