What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Iemand nog geld over ?

DreamerNL":1f2noj94 said:
Dat vind ik dus gewoon zielig.

Errr, onderbouwing? :roll:
Voor mij een veel te hoge prijs, dat zal ik nooit daarvoor betalen... Maar vet is het zeker!
 
Gungrave":210hz8nm said:
DreamerNL":210hz8nm said:
Dat vind ik dus gewoon zielig.

Errr, onderbouwing? :roll:
Voor mij een veel te hoge prijs, dat zal ik nooit daarvoor betalen... Maar vet is het zeker!

We gaan nu niet volwassen doen hier ok?

En om er nog op terug te komen, als je er wat van af wist zou je niet die kinderachtige opmerking hoeven te maken.
Ik kan natuurlijk ook aan iedereen vragen na elke post om het "te onderbouwen", maar ik ben het puberale tijdperk al lang voorbij.

Dus hou volgende keer onnodige opmerkingen voor je.
 
DreamerNL":1ant3oft said:
Gungrave":1ant3oft said:
DreamerNL":1ant3oft said:
Dat vind ik dus gewoon zielig.

Errr, onderbouwing? :roll:
Voor mij een veel te hoge prijs, dat zal ik nooit daarvoor betalen... Maar vet is het zeker!

We gaan nu niet volwassen doen hier ok?

En om er nog op terug te komen, als je er wat van af wist zou je niet die kinderachtige opmerking hoeven te maken.
Ik kan natuurlijk ook aan iedereen vragen na elke post om het "te onderbouwen", maar ik ben het puberale tijdperk al lang voorbij.

Dus hou volgende keer onnodige opmerkingen voor je.

Haha, meneer voelt zich te goed om met een 16-jarige in discussie te gaan, wat schattig. :)
Ga jezelf nou echt niet boven anderen plaatsen hier en als je er wat tegen hebt dat ik als puber hier ben; doe er wat aan ;) Maarja, als we persoonlijk gaan worden ben je de discussie niet eens waard..

'We gaan nu niet volwassen doen hier ok?'
Volgens mij geldt dat ook voor jou. Leeftijd zegt niet altijd alles, en dat is bij deze bewezen, met jou als voorbeeld.

Verder heb ik helemaal geen zin om hier ruzie te gaan maken, maar hou als-je-BLIEFT op met dat gezeik over bijvoorbeeld Sam en ik, aangezien wij jonger dan jij zijn. Het enige wat jij ermee bereikt is dat de sfeer hier(die imo erg aangenaam is) naar beneden gaat. Kies voor jezelf, maar ik wil het hier gezellig houden.. :roll:
 
Mjah, een onderbouwing waarom je dat zielig vind mag er best wel bij, ik snapte ook niet precies wat je nu zielig vond.

Maar goed, ik vind de prijs een beetje overdreven, maar als iemand het ervoor over heeft, waarom niet. Vraag me dan wel af wat je er aan hebt behalve collectie waarde, want zo'n plaat zit toch achter een paar plankjes, of die nou zwart of groen is maakt voor het spelen geen fuck uit....
 
Gungrave":rcczjzv1 said:
DreamerNL":rcczjzv1 said:
Gungrave":rcczjzv1 said:
DreamerNL":rcczjzv1 said:
Dat vind ik dus gewoon zielig.

Errr, onderbouwing? :roll:
Voor mij een veel te hoge prijs, dat zal ik nooit daarvoor betalen... Maar vet is het zeker!

We gaan nu niet volwassen doen hier ok?

En om er nog op terug te komen, als je er wat van af wist zou je niet die kinderachtige opmerking hoeven te maken.
Ik kan natuurlijk ook aan iedereen vragen na elke post om het "te onderbouwen", maar ik ben het puberale tijdperk al lang voorbij.

Dus hou volgende keer onnodige opmerkingen voor je.

Haha, meneer voelt zich te goed om met een 16-jarige in discussie te gaan, wat schattig. :)
Ga jezelf nou echt niet boven anderen plaatsen hier en als je er wat tegen hebt dat ik als puber hier ben; doe er wat aan ;) Maarja, als we persoonlijk gaan worden ben je de discussie niet eens waard..

'We gaan nu niet volwassen doen hier ok?'
Volgens mij geldt dat ook voor jou. Leeftijd zegt niet altijd alles, en dat is bij deze bewezen, met jou als voorbeeld.

Verder heb ik helemaal geen zin om hier ruzie te gaan maken, maar hou als-je-BLIEFT op met dat gezeik over bijvoorbeeld Sam en ik, aangezien wij jonger dan jij zijn. Het enige wat jij ermee bereikt is dat de sfeer hier(die imo erg aangenaam is) naar beneden gaat. Kies voor jezelf, maar ik wil het hier gezellig houden.. :roll:

Idd knul, ik ga echt geen discussies aan met kinderen.
 
General Wong":22ps2zz0 said:
Mjah, een onderbouwing waarom je dat zielig vind mag er best wel bij, ik snapte ook niet precies wat je nu zielig vond.

Maar goed, ik vind de prijs een beetje overdreven, maar als iemand het ervoor over heeft, waarom niet. Vraag me dan wel af wat je er aan hebt behalve collectie waarde, want zo'n plaat zit toch achter een paar plankjes, of die nou zwart of groen is maakt voor het spelen geen fuck uit....

Als je wat meer over de game weet, zul je wel snappen waarom ik het zielig vind.
 
Dudes, laten we kappen met vragen naar alles te onderbouwen. Dat is al genoeg gedaan in Puberale.... .

Idd knul, ik ga echt geen discussies aan met kinderen.
Djezus zwak :roll:

Ontopic:
Naja als je er zoveel geld voor over hebt, best maar ik niet.
 
DreamerNL":2mg86gvy said:
General Wong":2mg86gvy said:
Mjah, een onderbouwing waarom je dat zielig vind mag er best wel bij, ik snapte ook niet precies wat je nu zielig vond.

Maar goed, ik vind de prijs een beetje overdreven, maar als iemand het ervoor over heeft, waarom niet. Vraag me dan wel af wat je er aan hebt behalve collectie waarde, want zo'n plaat zit toch achter een paar plankjes, of die nou zwart of groen is maakt voor het spelen geen fuck uit....

Als je wat meer over de game weet, zul je wel snappen waarom ik het zielig vind.


Heeft dit te maken met dat de normale versie gewoon te flashen is naar de black limited edition, waardoor veel mensen de gewone geflashde versie als limited black edion verkopen?
 
nou roy als je em voor mij zou willen betalen zou ik het ni erg vinden. moet ik nog wel een kats erbij kopen maarja. zit je al lang op deze forum??? lang ni meer op NG.com gezien. ben je er nog wel eens :P
 
Voor Ketsui zou ik wel 600 euro over hebben, die is namelijk op geen andere manier te spelen.
 
@ original post,

Waaaaaaaaaaaaaaaaay too over priced!

Maar wel cool :twisted:
 
Back
Top