What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

iemand met zaagapparatuur die kan helpen??

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Hallo,

Ik wil graag hulp van iemand die kan zagen, of daar goede apparatuur voor heeft.
Ik heb namelijk nog een buroblad liggen van 1cm dik en die moet in plankjes zodat ik
er een controlpanel van kan maken. Handig om ergens mee naartoe te nemen.

Ik weet dat er handige mensen zijn hier op het forum, dus ik doe een poging

Beloning 2 kratjes bier? of iets anders in die prijsklasse... :!:

box%203_zps3x7of8yj.jpeg

box1_zpsgza4mrgl.jpeg
foto's zijn als voorbeeld alleen, word geen mame ding met trackball :-)
 
Misschien handig om even te vermelden in welke omgeving het is.

Verder is dit het makkelijkst om te te doen met een zaagtafel.

Of wat ik gedaan heb -door gebrek aan een zaagtafel- is "frezen" met een geleider ^_^
 
Jazsie":1z0s6a2x said:
Misschien handig om even te vermelden in welke omgeving het is.

Verder is dit het makkelijkst om te te doen met een zaagtafel.

Of wat ik gedaan heb -door gebrek aan een zaagtafel- is "frezen" met een geleider ^_^


Oh, ik nam aan dat als iemand apparatuur heeft dat ik naar die persoon afreis...dus lokatie is bij de zager...
iemand met een zaagtafel? :oops:
 
Waarom loop je er niet gewoon mee naar een lokale meubelmaker of houtbewerker? Of huur je een zaagtafeltje? Als er geen forumlid in de buurt woont?
 
ZeMMiK":ujii7adk said:
Jazsie":ujii7adk said:
Misschien handig om even te vermelden in welke omgeving het is.

Verder is dit het makkelijkst om te te doen met een zaagtafel.

Of wat ik gedaan heb -door gebrek aan een zaagtafel- is "frezen" met een geleider ^_^


Oh, ik nam aan dat als iemand apparatuur heeft dat ik naar die persoon afreis...dus lokatie is bij de zager...
iemand met een zaagtafel? :oops:

Klopt, maar als je bijvoorbeeld in Middelburg woont, en een forumlid met een zaag woont bijvoorbeeld in Delfzijl, dan lijkt de afstand me toch wel erg relevant ;-) Oftewel de vraag waar je woont of welke regio, is nog steeds wel handig om te beantwoorden.
 
nou op marktplaats maar een zaagtafel gekocht voor 30euri, goedkoper dan huren... topic mag dicht,, had meer zaagmannen verwacht op het forum, maar iedereen is te druk :-)
 
Je had opzich naar mij kunnen komen, maar afhankelijk van je locatie red je dat niet met 30 EUR waar je nu een zaagtafel voor hebt gekocht.
Nu heb je een eigen zaagtafel die je meerdere keren kan gebruiken...
 
ZeMMiK":3886saqh said:
nou op marktplaats maar een zaagtafel gekocht voor 30euri, goedkoper dan huren... topic mag dicht,, had meer zaagmannen verwacht op het forum, maar iedereen is te druk :-)

Er zijn meerdere reacties met de vraag waar je woont maar misschien wilde je dat niet vertellen? ....Ik woon in Apeldoorn (dat zie je links staan bij mijn profiel) en ik reageerde ook maar kreeg geen reactie. Ik heb een mooie zaagtafel en had waarschijnlijk kunnen helpen. Maar zo is het ook mooi opgelost.
 
cocobolo":3rf8em8z said:
ZeMMiK":3rf8em8z said:
nou op marktplaats maar een zaagtafel gekocht voor 30euri, goedkoper dan huren... topic mag dicht,, had meer zaagmannen verwacht op het forum, maar iedereen is te druk :-)

Er zijn meerdere reacties met de vraag waar je woont maar misschien wilde je dat niet vertellen? ....Ik woon in Apeldoorn (dat zie je links staan bij mijn profiel) en ik reageerde ook maar kreeg geen reactie. Ik heb een mooie zaagtafel en had waarschijnlijk kunnen helpen. Maar zo is het ook mooi opgelost.

Ja reisafstand was voor mij geen probleem, ik woon in het midden van het land/ Utrecht en met mijn leasebak tuf ik overal naartoe...(gratis)
dus vandaar dat dat helemaal niet in mij opkwam. dank nog voor jullie reakties.
 
Back
Top