What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Iedereen klaar voor de next-gen?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Vind je het niet handiger om eerst een EU X360 aan te schaffen? Tegen de tijd dat er vette USA only games uit zijn is de X360 in grote getalen in de winkels aanwezig en is de prijs ook weer een stuk lager.
 
Nee ik wil PGR3, DOA4 en NFS spelen ;) En zo heel veel duurder zal ie niet zijn en zo wel jammer dan want ik wil geen pal bak.
 
1 ding weet ik wel, de Revolution komt meteen in huis. Maar wat de shit is met die nieuwe consoles is dat je natuurlijk niet weet hoe het met RGB en die zooi zit...
 
ben nieuw hier, dus meteen maar een eerste post :D

Hell yeah dat ik klaar ben voor de next gen!

Ik ga vanmiddag even zo n pre order pack halen bij de frs.

Ben er alleen nog niet over uit welke game ik erbij neem, ik zit te twijfelen tussen pgr3 of doa4 om mee te beginnen.

Iemand suggesties?
 
Baki":c4ry4ky0 said:
Haha ik heb zelfs 2250 piek betaald voor mijn usa import ps2. Ik vind mijzelf dan ook een behoorlijke mongool en doe dat nooit meer...wtf was i thinkin'
Same here, 2900 gulden voor een Japanse PS2 met Ridge Racer V en SF EX 3.
 
Ken":phnhat1g said:
Baki":phnhat1g said:
Haha ik heb zelfs 2250 piek betaald voor mijn usa import ps2. Ik vind mijzelf dan ook een behoorlijke mongool en doe dat nooit meer...wtf was i thinkin'
Same here, 2900 gulden voor een Japanse PS2 met Ridge Racer V en SF EX 3.

Whoaaa :shock:
en dacht ik dat ik een rund was toen ik 1200 gulden voor mijn Neo Geo CD neerlegde!????
:lol:
 
Baki":1407bquo said:
Nee ik wil PGR3, DOA4 en NFS spelen ;) En zo heel veel duurder zal ie niet zijn en zo wel jammer dan want ik wil geen pal bak.

Met de nieuwe generatie zijn de problemen rondom PAL en NTSC verleden tijd. Tenminste, als je een HDTV hebt.
 
Rano":5oyw4tnh said:
Baki":5oyw4tnh said:
Nee ik wil PGR3, DOA4 en NFS spelen ;) En zo heel veel duurder zal ie niet zijn en zo wel jammer dan want ik wil geen pal bak.

Met de nieuwe generatie zijn de problemen rondom PAL en NTSC verleden tijd. Tenminste, als je een HDTV hebt.

Huh? Hoezo zou dat verleden tijd zijn? Leg eens uit aub :) Dat wil ik weleens graag weten ^^
 
Gungrave":1zrjfyq2 said:
Rano":1zrjfyq2 said:
Baki":1zrjfyq2 said:
Nee ik wil PGR3, DOA4 en NFS spelen ;) En zo heel veel duurder zal ie niet zijn en zo wel jammer dan want ik wil geen pal bak.

Met de nieuwe generatie zijn de problemen rondom PAL en NTSC verleden tijd. Tenminste, als je een HDTV hebt.

Huh? Hoezo zou dat verleden tijd zijn? Leg eens uit aub :) Dat wil ik weleens graag weten ^^

PAL Tv = 50 Hrz
NTSC Tv = 60 Hrz

en HDTV is universeel toch?
 
Ik heb ook HDTV (107 cm Plasma) en toch koop ik een ntsc machine. Zoals ik al aan gaf vanwege de de vage games die alleen in de us uit gaan komen. Maar ook de sterke koers van de euro helpt mee in deze keuze. Vaak kan ik zelfs cheaper aan de us games komen dan pal.
Een voorbeeld van ntsc en pal verschillen met de huidige generatie is God of War. Die heeft usa progressive scan en pal niet. Maar idd met de next gen zal dat niet veel meer uitmaken maar ik heb geen geduld dusss...Hmm en de backwards comp van de x360. Ik heb nu ook een us xbox. Is niet een hele grote reden maar toch leuk meegenomen ;)
 
Van mij mag de next gen zeker komen, maar ik begin er nog lang niet aan. Vooral de PS2 heeft de beste after line-up voor een sonsle in jaren. Ik zal voor de gein even mijn pre-order lijstje droppen:

Okami, Shadow of the Colossus, FFXII, Kingdom Hearts 2, Dragon Quest 8, Magna Carta, Tales of Legendia, Disgaea 2, Shadow Hearts 3, Soul Calibur III, Grandia III, stuk voor stuk aankomende toppers. Met deze games en met al het spul dat ik nog uit moet spelen ben ik zeker nog wel minimaal een jaar zoet.

De eerste next-gen die ik zeker koop, is de Revolution, de PS3 komt er ook zeker in, maar pas na een pricedrop.
 
ShinRa":2yistsg1 said:
Van mij mag de next gen zeker komen, maar ik begin er nog lang niet aan. Vooral de PS2 heeft de beste after line-up voor een sonsle in jaren. Ik zal voor de gein even mijn pre-order lijstje droppen:

Okami, Shadow of the Colossus, FFXII, Kingdom Hearts 2, Dragon Quest 8, Magna Carta, Tales of Legendia, Disgaea 2, Shadow Hearts 3, Soul Calibur III, Grandia III, stuk voor stuk aankomende toppers. Met deze games en met al het spul dat ik nog uit moet spelen ben ik zeker nog wel minimaal een jaar zoet.

De eerste next-gen die ik zeker koop, is de Revolution, de PS3 komt er ook zeker in, maar pas na een pricedrop.

Of het daadwerkelijk toppers zijn dat is natuurlijk de vraag maar ik vind het persoonlijk een mooi lijstje ;) Bij de US Dragon Quest 8 krijg je een demo van FFXII
 
Bellerophon":okvhotyg said:
ShinRa":okvhotyg said:
Van mij mag de next gen zeker komen, maar ik begin er nog lang niet aan. Vooral de PS2 heeft de beste after line-up voor een sonsle in jaren. Ik zal voor de gein even mijn pre-order lijstje droppen:

Okami, Shadow of the Colossus, FFXII, Kingdom Hearts 2, Dragon Quest 8, Magna Carta, Tales of Legendia, Disgaea 2, Shadow Hearts 3, Soul Calibur III, Grandia III, stuk voor stuk aankomende toppers. Met deze games en met al het spul dat ik nog uit moet spelen ben ik zeker nog wel minimaal een jaar zoet.

De eerste next-gen die ik zeker koop, is de Revolution, de PS3 komt er ook zeker in, maar pas na een pricedrop.

Of het daadwerkelijk toppers zijn dat is natuurlijk de vraag maar ik vind het persoonlijk een mooi lijstje ;) Bij de US Dragon Quest 8 krijg je een demo van FFXII
PA.33126.001.jpg
:lol:

Ik wet bijna wel zeker dat die demo eerst de PS2 in gaat!
 
Ja dat gekke vermoeden had ik al ;)
Maar jammer dat het nog niet duidelijk is of dat spel ook naar Europa zal gaan.
 
Next-gen kan wachten. Kameo is het enige spel dat ik interessant vind. De rest vind ik niet boeiend genoeg. Ik wacht wel tot midden 2006. Met de hoop dat er dan WEL een paar interessante titels tussen liggen...De Ps2, PSP en DS zijn alles wat ik nodig heb voor dit najaar.

De Ps2 houdt het enorm lang uit zeg. Er komen nog zoveel toppers voor uit.
 
Ik heb van de week een artikel gemaakt over digitale televisie in Japan.
O.a. over HD TV, maar ook digitale televisie op de mobiele telefoon.
Ik wou dat ik dit artikel nu met jullie zou kunnen delen, maar helaas het is voor een blad.
Erg coole stuff als je je er echt een beetje in verdiept en wie wil nou uiteindelijk niet beste uit z'n console halen? Verdiep jezelf er een beetje in zou ik zeggen, it'll be worth it.
 
Bellerophon":2zakf4mo said:
Maar jammer dat het nog niet duidelijk is of dat spel ook naar Europa zal gaan.
Daar kan ik met een gerust hart "JA!" op zeggen, hij komt dus wel naar Europa.
 
ShinRa":2gjruo3c said:
Bellerophon":2gjruo3c said:
Maar jammer dat het nog niet duidelijk is of dat spel ook naar Europa zal gaan.
Daar kan ik met een gerust hart "JA!" op zeggen, hij komt dus wel naar Europa.[/quote

Is er dan ook al een data voor? Of dat nog niet. En zal hij dan ook verschijnen met de demo erbij?
 
Bellerophon":1l67wdf5 said:
ShinRa":1l67wdf5 said:
Bellerophon":1l67wdf5 said:
Maar jammer dat het nog niet duidelijk is of dat spel ook naar Europa zal gaan.
Daar kan ik met een gerust hart "JA!" op zeggen, hij komt dus wel naar Europa.

Is er dan ook al een data voor? Of dat nog niet. En zal hij dan ook verschijnen met de demo erbij?
Een datum is er nog niet voor en het is tot op heden ook nog niet zeker of wij de FFXII demo zullen krijgen. De titel zal wel even op zich laten wachten, aangezien alles nog vertaald moet worden...
 
Hmm laat die US release maar komen, ik kijk ook wel uit naar die Demo. In een grijs verleden kocht ik Brave Fencer met FF8 demo en die heb ik toen ook grijs gespeeld... maar ik acht DQ8 als game opzich wel wat beter dan Brave Fencer.
 
Back
Top