Same here, 2900 gulden voor een Japanse PS2 met Ridge Racer V en SF EX 3.Baki":c4ry4ky0 said:Haha ik heb zelfs 2250 piek betaald voor mijn usa import ps2. Ik vind mijzelf dan ook een behoorlijke mongool en doe dat nooit meer...wtf was i thinkin'
Ken":phnhat1g said:Same here, 2900 gulden voor een Japanse PS2 met Ridge Racer V en SF EX 3.Baki":phnhat1g said:Haha ik heb zelfs 2250 piek betaald voor mijn usa import ps2. Ik vind mijzelf dan ook een behoorlijke mongool en doe dat nooit meer...wtf was i thinkin'
Baki":1407bquo said:Nee ik wil PGR3, DOA4 en NFS spelenEn zo heel veel duurder zal ie niet zijn en zo wel jammer dan want ik wil geen pal bak.
Rano":5oyw4tnh said:Baki":5oyw4tnh said:Nee ik wil PGR3, DOA4 en NFS spelenEn zo heel veel duurder zal ie niet zijn en zo wel jammer dan want ik wil geen pal bak.
Met de nieuwe generatie zijn de problemen rondom PAL en NTSC verleden tijd. Tenminste, als je een HDTV hebt.
Gungrave":1zrjfyq2 said:Rano":1zrjfyq2 said:Baki":1zrjfyq2 said:Nee ik wil PGR3, DOA4 en NFS spelenEn zo heel veel duurder zal ie niet zijn en zo wel jammer dan want ik wil geen pal bak.
Met de nieuwe generatie zijn de problemen rondom PAL en NTSC verleden tijd. Tenminste, als je een HDTV hebt.
Huh? Hoezo zou dat verleden tijd zijn? Leg eens uit aubDat wil ik weleens graag weten ^^
ShinRa":2yistsg1 said:Van mij mag de next gen zeker komen, maar ik begin er nog lang niet aan. Vooral de PS2 heeft de beste after line-up voor een sonsle in jaren. Ik zal voor de gein even mijn pre-order lijstje droppen:
Okami, Shadow of the Colossus, FFXII, Kingdom Hearts 2, Dragon Quest 8, Magna Carta, Tales of Legendia, Disgaea 2, Shadow Hearts 3, Soul Calibur III, Grandia III, stuk voor stuk aankomende toppers. Met deze games en met al het spul dat ik nog uit moet spelen ben ik zeker nog wel minimaal een jaar zoet.
De eerste next-gen die ik zeker koop, is de Revolution, de PS3 komt er ook zeker in, maar pas na een pricedrop.
Bellerophon":okvhotyg said:ShinRa":okvhotyg said:Van mij mag de next gen zeker komen, maar ik begin er nog lang niet aan. Vooral de PS2 heeft de beste after line-up voor een sonsle in jaren. Ik zal voor de gein even mijn pre-order lijstje droppen:
Okami, Shadow of the Colossus, FFXII, Kingdom Hearts 2, Dragon Quest 8, Magna Carta, Tales of Legendia, Disgaea 2, Shadow Hearts 3, Soul Calibur III, Grandia III, stuk voor stuk aankomende toppers. Met deze games en met al het spul dat ik nog uit moet spelen ben ik zeker nog wel minimaal een jaar zoet.
De eerste next-gen die ik zeker koop, is de Revolution, de PS3 komt er ook zeker in, maar pas na een pricedrop.
Of het daadwerkelijk toppers zijn dat is natuurlijk de vraag maar ik vind het persoonlijk een mooi lijstjeBij de US Dragon Quest 8 krijg je een demo van FFXII

Daar kan ik met een gerust hart "JA!" op zeggen, hij komt dus wel naar Europa.Bellerophon":2zakf4mo said:Maar jammer dat het nog niet duidelijk is of dat spel ook naar Europa zal gaan.
Daar kan ik met een gerust hart "JA!" op zeggen, hij komt dus wel naar Europa.[/quoteShinRa":2gjruo3c said:Bellerophon":2gjruo3c said:Maar jammer dat het nog niet duidelijk is of dat spel ook naar Europa zal gaan.
Een datum is er nog niet voor en het is tot op heden ook nog niet zeker of wij de FFXII demo zullen krijgen. De titel zal wel even op zich laten wachten, aangezien alles nog vertaald moet worden...Bellerophon":1l67wdf5 said:ShinRa":1l67wdf5 said:Daar kan ik met een gerust hart "JA!" op zeggen, hij komt dus wel naar Europa.Bellerophon":1l67wdf5 said:Maar jammer dat het nog niet duidelijk is of dat spel ook naar Europa zal gaan.
Is er dan ook al een data voor? Of dat nog niet. En zal hij dan ook verschijnen met de demo erbij?