A
Anonymous
Guest
R-Type":2qp8j910 said:Hmm laat die US release maar komen, ik kijk ook wel uit naar die Demo. In een grijs verleden kocht ik Brave Fencer met FF8 demo en die heb ik toen ook grijs gespeeld... maar ik acht DQ8 als game opzich wel wat beter dan Brave Fencer.
Net zoals FF VI met de demo van FF X