What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Iedereen klaar voor de next-gen?

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
R-Type":2qp8j910 said:
Hmm laat die US release maar komen, ik kijk ook wel uit naar die Demo. In een grijs verleden kocht ik Brave Fencer met FF8 demo en die heb ik toen ook grijs gespeeld... maar ik acht DQ8 als game opzich wel wat beter dan Brave Fencer.

Net zoals FF VI met de demo van FF X

Momenteel niet echt geboeid door de line-up van de Xbox 360 (althans, de titels die in het zogenaamde 'launch window' verschijnen). De console zal ik uiteindelijk wel kopen (Neon, Treasure, Sega, From Software,...), maar momenteel als student weinig geld en in iets mindere mate vrije tijd.

Revolution lijkt me verder ook nog iets interessanter op dit moment, en hoewel ik natuurlijk eerst moet zien hoe het concept wordt uitgewerkt op E3 2006, heb ik nu wel al de neiging om de Japanse versie te importeren bij launch. Vooral voor de download dienst (Sin & Punishment, Advance Wars NES/SNES, Goemon,...), maar het valt dan nog te zien of je vanuit Europa kan betalen...

PlayStation 3 lijkt me op dit moment ten slotte nog iets te duur, hoewel ik zeker wel titels als Heavenly Sword wil spelen (met hopelijk enkele Kung Fu Chaos kameos).

Next-Gen mag er van mijn part wel komen, hoewel ze alle 'HD' eraf mogen laten van mijn part, zo'n toestel is quasi ontbetaalbaar.

De X360 zal bij de release schaars zijn. Microsoft was te ambitieus om de usa, jp en pal releases vrijwel tegelijk doen. Ze hebben dus niet genoeg xdozen360 klaar... Wat een prutsers. Hoorde vandaag dat het bijna onmogelijk is om bij de release een usa import X360 te krijgen. Maar misschien dat ik via een kennis die in de usa zit iets kan fixen :)

Baki":gbwuk1lf said:
De X360 zal bij de release schaars zijn. Microsoft was te ambitieus om de usa, jp en pal releases vrijwel tegelijk doen. Ze hebben dus niet genoeg xdozen360 klaar... Wat een prutsers. Hoorde vandaag dat het bijna onmogelijk is om bij de release een usa import X360 te krijgen. Maar misschien dat ik via een kennis die in de usa zit iets kan fixen :)

Mjah, een kleine maand lijkt me niet echt de moeite om te doen... Als Nintendo's Revolution console vroeger uitkomt in Japan dan Europa, ga ik er wel één importeren denk ik. Vooral ook voor de Japanse backcatalogue... ;)

Het gaat mij niet om die maand eerder. Ik wil gewoon om verschillende redenen die ik al eerder aangaf een usa machine. Maar mijn mate in tha states wil er 1 opsturen. Ga dat deze week rond maken :)

Het begint nu wel spannend te worden rondom de X360. Afgelopen vrijdag om 20:00 op de BBC was er een soort van docu over de X360. Ik stuitte er plotseling op en was best geinig.

eerst lieten ze een paar kids aan het woord die nu al eel gamen. Doordat momenteel nog steeds sony met de ps2 de boventoon voerd, dachten deze kids dat ze in eerste instanite toch wel voor een ps3 gaan, maar de x360 lijkt ze wel een mooi apparaat. hierna volgde gesprekken met hoge mensen binnen microsoft, onder meer j. Allard, R Bach en P Moore, dit was meer commerciele praat over hoe goed het nieuwe ding wel was. De docu maker legde wel neer dat mogelijk alleen mircosoft in staat is om zo een giga verlies te maken met de eerste xbox en dan nu door te gaan met de x360 alsof er neits is gebeurd. Daarna ging de tocht verder naar de x05 in amsterdam, het evenmenet was goed gelukt en de pers lijkt overtuigd. tijdens de x05 werd wel duidelijk dat de hoeveelheid x360's wat achter liep, en dat het tekort zal blijven tot na de xmas sales. Ook de productie van games wordt moeilijk, watn veel productiecentra produceren nu nog gewoon xbox games en die moeten snel omschakelen. Tenslotte werd nog een groep van moeders benadersd om hun oordeel over de xbox te geven. Deze moeders vonden het apparaat wel leuk, maar biedt niets nieuws. De mogelijkheden zoals muziek luisteren, films luisteren kunnen zij immers nu ook al.

Ondanks dat Ninty's revo mij nog steeds het meest aanspreekt, begin ik nu ook wel warm te lopen voor de x360. Vooral perfect dark met Joanna Dark lijkt mij erg leuk. Ik ben afgelopen week weer eens begonnen op mijn n64, moet nog steeds toegeven dat het een geweldig spel i, ondanks dat fps niet helemaal mijn genre is. Dat engelse bijdehandte stemmetje van jo is geweldig.

btw. als het goed is zijn er in een paar winkels nu demo pads. In de replay gamestores en in het nieuwe filiaal van de gameshop in Denhaag.

Ik ben net even met de 360 gespeeld in de Mediamarkt hier in Eindhoven.

De controller voelt echt lekker aan.. dik tevreden over deze controller. De console op zichzelf ziet er erg chique uit!

De enige games die speelbaar waren zijn King Kong, Call of Duty 2 en Kameo: Elements of Power...

IK was behoorlijk onder de indruk van de graphics van beide games, wetende dat dit zelfs nog niet de echte pareltjes zijn op dat gebied (PGR3 anyone?)

Maar op dit moment ben ik nog niet zo bezig met de 360... ik wacht dus nog een aantal maanden en ga alle PS2/Cube/Xbox/DC toppers spelen die ik nog altijd op de stapel liggen.

Maar de 360 krijgt zeker een plekje onder mijn tv.. dat is 200 % zeker

Gisteren is bekend geworden dat dit de launch titels voor de x360 worden. In amerika komen nog nba 2k6, nhl nk6 en ridge racer 6 direct uit, die komen als het goed is bij ons in januair en februari uit.

Amped 3

Call of Duty 2

Condemned: Criminal Origins

FIFA Soccer 06 Road to 2006 FIFA World Cup

GUN

Kameo: Elements of Power

Madden NFL 06

NBA LIVE 06

Need for Speed: Most Wanted

Perfect Dark Zero

Peter Jackson's King Kong: The Official Game of the Movie

Project Gotham Racing 3

Quake 4

Tiger Woods PGA TOUR 06

Tony Hawk's American Wasteland

Opzich kwaliteit, maar een veel te kleine kwantiteit.. Ik had graag meer titels op de release gezien, maar so be it.
Ik haal toch geen XBOX360 =P

Dat is onzin, er is nog nooit een launch geweest met zoveel titels op de eerste dag.

DreamerNL":kj7x8dfh said:
1 ding weet ik wel, de Revolution komt meteen in huis. Maar wat de shit is met die nieuwe consoles is dat je natuurlijk niet weet hoe het met RGB en die zooi zit...

Ditto, kan niet wachten om al die Japanse klassiekers (Ogre Wars, Fire Emblem, Advance Wars, Front Mission, Sin & Punishment,...) in huis te halen. :D

Ik kon het toch niet laten en heb toch maar een 360 gereserveerd vandaag!

Nu maar hopen dat ik niet te ver onderaan de lijst sta :p Er schijnen echt tekorten te zijn... Ik heb zeker vier gameshops geprobeerd maar iedereen nam geen pre-orders meer aan. Dus vandaar dat ik nu mijn lokale computer/pc boer heb gecontacteerd aangezien zij ook 360s krijgen.

Gameholic":1e2qvn6d said:
Ik kon het toch niet laten en heb toch maar een 360 gereserveerd vandaag!

Nu maar hopen dat ik niet te ver onderaan de lijst sta :p Er schijnen echt tekorten te zijn... Ik heb zeker vier gameshops geprobeerd maar iedereen nam geen pre-orders meer aan. Dus vandaar dat ik nu mijn lokale computer/pc boer heb gecontacteerd aangezien zij ook 360s krijgen.

Vaak is de beste manier om gewoon op de lanceringsdag naar een grote winkel te gaan waar ze niet met pre-orders werken en dan gewoon zo snel mogelijk één kopen. ;)

Je kan ook een hele dag reserveren, op voorhand een hele lijst met shops opmaken, en dan de ronde doen. Het is onmogelijk dat er na één dag geen meer zouden zijn.

Klopt.. Ik heb nog wel aan de Mediamarkt zitten denken, aangezien ze daar waarschijnlijk een shitload aan 360s zullen hebben. Maar ik wilde toch wat zekerheid. Ach ik kan me niet voorstellen dat gamers de deur platlopen bij een computerzaak die aan de rand van het centrum ligt ;) we shall see.. ik heb de laatste tijd een beetje ongeluk met die dingen

Geruchten (gamez.nl) zeggen nu dat de ps3 al in het voorjaar van 2006 zal verschijnen. Ik dacht eerst dat hij pas eind 2006 zal verschijnen, zou sony bang beginnen te worden van microsoft?

DAY":1t404jml said:
Geruchten (gamez.nl) zeggen nu dat de ps3 al in het voorjaar van 2006 zal verschijnen. Ik dacht eerst dat hij pas eind 2006 zal verschijnen, zou sony bang beginnen te worden van microsoft?

Mjah, geruchten om wat zonlicht van de Xbox 360 af te snoepen. Ik schaar dit nieuws in het rijtje van de 'gelekte' prijs van 400 dollar.

Back