What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ideale Wii setup?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Rano":v8fvm7wx said:
Capcom":v8fvm7wx said:
Ja, maar zou Sonic op 1 scherm minder leuk geweest zijn? Yoshi Touch & Go is gewoon

Gameholic":v8fvm7wx said:
Tevens heb ik de HD kabels voor mijn Cube en een aantal Cube games zijn zeer goed te pruimen op mijn TV. En ik speel dus ook dagelijks GRAW op de 360 dus ik weet wel wat scherp is om maar een zijstraat te noemen. Tevens speel ik veel retro (Dreamcast), dus misschien is het een kwestie van gewenning/smaak.

Hoever zit jij van je TV af? :P

Gameholic":v8fvm7wx said:
Tja en als je zegt dat de Wii een Cube is met SD kaart .. Ja in theorie klopt dat. Maar dan maar te zwijgen over PS, PS2 en PS3 -> al jaren dezelfde controller, zelfde console met dezelfde games maar dan met betere graphics. Xbox - Xbox 360 is het verschil ook maar miniem afgezien van de graphics, want een PGR3, COD2 of een GRAW spelen nagenoeg hetzelfde als hetgeen op de Xbox is uitgebracht. Dus dan vind ik dat elke console die de afgelopen jaren op de markt is geweest maar bar weinig heeft toegevoegd.

Sja, zo gaat het al vanaf pong natuurlijk. Alleen de graphics worden verbeterd. En af een toe een gimmick als Eye-Toy en Bongo's. Maar betere graphics en engines leveren natuurlijk meer op dan wat eye-candy.

Ik ben gewoon bang dat ontwikkelaars geforceerd de Wiimote gaan gebruiken. Wat biedt de Wii voor extra's als de controller wegvalt? Vrij weinig. Dat wilt niet zeggen dat de spellen niet leuk kunnen zijn, maar dan hadden ze het net zo goed op de Cube kunnen uitbrengen.

een touchscreen demo.

Nou ik denk dat de speelvelden van Sonic dan erg klein/smal waren geweest. Voor wat betreft Yoshi, oke dat was meer een techdemo maar de potentie lag er. Dat heeft niets met de hardware te maken.

Ik zit zonder dollen op 2,5 meter afstand van mijn tv ;) Ik snap wat je bedoeld, het is allemaal niet zo scherp als een 360 game bijv, maar dat is ook niet gek. Ik vind de Cube games er gewoon nog goed uitzien. Voorbeeld; ik heb 2 dagen geleden voor het eerst Luigi's Mansion uitgespeeld .. waarom .. ik weet het niet maar die game had ik nooit in mijn bezit en voor de vakantie voor een prikkie op de kop getikt. Eindbaas King Boo en Bowser zien er echt allemaal heel tof uit. En dat is een game van 2001/2002! Maar ja, deze games halen natuurlijk niet het niveau van een huidige 360 game en maar te zwijgen over de PS3.

Toch maken die graphics mij niks uit .. Of Wii er nou next-gen uitziet of niet, als het maar speelt. En die typische Nintendo games zijn toch wel goed zoals je zelf al aangaf.

En ja, met de Wii normale controller en de compatibiliteit van de Cube controller ben ik niet zo bang dat er niks mogelijk is voor ontwikkelaars. De Wii heeft nu eenmaal een hele andere insteek dan een console ooit gedaan heeft. Maar goed, ik snap je sceptisme. Toch heb ik er nog steeds volle vertrouwen in.
 
@Rano
Als ik het goed begrijp is het zo:

Zelda Wii is 480p widescreen (854 x 480) dus gewoon 16:9. Alleen het beeld zelf is waarschijnlijk opgebouwd in 724 x 480?? Alleen door dat het anamorphic is (weet de nederlandse term niet) spreid die het goed over widescreen zonder dat de vormen uit gerekt worden.
Als je de gamecube versie koopt van 480i 4:3 en dat op een HDTV doet krijg je of zwate balken aan de zijkanten (lelijk) of het beeld wordt uit gerekt zoals je bij Sonic liet zien (helemaal lelijk). Dit is wat ik er van begrijp iedergeval :D
 
Ik begrijp niet dat Nintendo straks de hele wereld laat zwaaien met zwaarden en guns, zijn ze niet bang voor law suits in de US?
Dat is ook de reden (volgens mij) dat virtual reality nooit is gereleased, omdat iedereen dan law suits aanspant door nek aandoeningen straks dan loopt er een jongetje in de States en struikelt omdat ie zit te gamen terwijl hij staat......Law suit, gevaarlijk speelgoed
No offence:
http://img237.imageshack.us/my.php?image=killmefq9.jpg
Kon het niet laten, sorry ik ben 31, doch kinds.
480P is redelijk en wordt alleen door nieuwe of iets oudere maar duurdere modellen ondersteund (volgens mij) dus voor velen is 480p nu en straks al niet eens haalbaar, of hebben jullie ook nog geld voor een nieuwe buis? 480P via VGA, Component, DMI of HDMI, toch..
Hier is een leuke thread die daarover gaat, aansluitingen:
http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=63470
 
het is toch niet bekend met welke kabels je de Wii kan aansluiten? Hopelijk VGA.

Heb net nog wat erover gelezen, de Wii valt dan onder Enhanced Definition (480p widescreen) en dat is toch best aardig. De meeste mensen kunnen dat nog niet eens weergeven en dan gaan ze al klagen.

Project Gotham Racing 3 is ook van dat formaat alleen die wordt intern upgescaled naar 720p las ik net. Dat is toch wel grappig voor de mensen die alleen naar nummertje 720p kijken :lol:

Maar ja, boeiend al dit soort gedoe. Gewoon de beste kabel kopen en dan ziet het er best goed uit denk ik.
 
Ten eerste even on topic. Als het goed is zijn er een soort van zwenkarmen voor lcd tv's te krijgen en kan je zo makkelijk de hoogte aanpassen zonder steeds erg te moeten schuiven. zoals de meesten hier ook zeggen zal iedereen toch wel gaan zitten, want van de hele tijd staan krijg je ook kramp.

Offtopic. Wat zitten jullie allemaal te bitchen op de Wii, alleen omdat de gfx niet zo goed zijn als de x360 of de ps3. fuck that, als je voor gfx wilt gaan, moet je een pc aanschaffen, want qua gfx is dat gewoon het beste!!
 
Ik zie de Wii als een apparaat wat je te voorschijn haalt als je vrienden langskomen zoals je een bordspel uit de kast trekt. Ik zie mij er niet mee gamen als ik na een dag werken thuiskom....
Met de lineup van de 360 en heel veel goedkope ps2 titels zit ik steeds meer te twijfelen of ik er gelijk met de launch voor ga...
 
De Wii ga ik zeker wel halen. Zullen zeker originele titels op verschijnen. Verder is een nieuwe Zelda/Mario(kart) voor mij goed genoeg. Ik weet niet welke games je kwaliteit vind op de x360 maar ik zie niks en ook niet veel komen in de nabije toekost.
Ow wacht er komt teminst nog 1 dikke release uit

- SNK Playmore announced they will release Garou Densetsu Special [Fatal Fury Special] for Xbox Live Arcade.
 
Ben benieuwd wat de Wii mij zal brengen, ik sta er niet om te trappelen maar ik sla geen poging af om het te proberen.
 
ZeMMiK":1ovdij3i said:
Ik zie de Wii als een apparaat wat je te voorschijn haalt als je vrienden langskomen zoals je een bordspel uit de kast trekt. Ik zie mij er niet mee gamen als ik na een dag werken thuiskom....
Met de lineup van de 360 en heel veel goedkope ps2 titels zit ik steeds meer te twijfelen of ik er gelijk met de launch voor ga...

Prachtig omschreven!
 
Back
Top