A
Anonymous
Guest
Kojima is een topper in het creeren van een vette sfeer, dit is te zien in al zijn titels. Soms slaan zijn verhalen een beetje door (MGS2) maar de man heeft lef (door Raiden de lead character te maken).. dat moet ik toegeven.
Het is nooit saai met hem, met iedere game denk ik weer "ok wat is nu de verrassing?".
Een plek in de Hall of Fame verdiend ie wel, MGS1 is toch een grondlegger (misschien niet van stealth maar wel van zo'n filmisch approach) en MGS3 is wreed (al had ie eerder van die camera moeten afstappen) en natuurlijk Snatcher en Policenauts wat wel degelijk vette games zijn.
Komt er ook nog iets over Mikami, die gast mag ik ook wel =)
Het is nooit saai met hem, met iedere game denk ik weer "ok wat is nu de verrassing?".
Een plek in de Hall of Fame verdiend ie wel, MGS1 is toch een grondlegger (misschien niet van stealth maar wel van zo'n filmisch approach) en MGS3 is wreed (al had ie eerder van die camera moeten afstappen) en natuurlijk Snatcher en Policenauts wat wel degelijk vette games zijn.
Komt er ook nog iets over Mikami, die gast mag ik ook wel =)