Dat kan jij helemaal niet betalen, Peet1979. Je blies recent nog een koop bij mij af vanwege gebrek aan funding.Peet1979":tgyuyxhx said:Interesse!
Cageman":1boqbads said:Dat kan jij helemaal niet betalen, Peet1979. Je blies recent nog een koop bij mij af vanwege gebrek aan funding.Peet1979":1boqbads said:Interesse!
Maar het zal mij benieuwen![]()
Cageman":258sipan said:Dat kan jij helemaal niet betalen, Peet1979. Je blies recent nog een koop bij mij af vanwege gebrek aan funding.Peet1979":258sipan said:Interesse!
Maar het zal mij benieuwen![]()
Nee hoor.Peet1979":30dmmzzi said:Maar moet ik hiervoor uberhaubt verantwoording afleggen?
Anunaki":3mpy10vo said:hmmm, klinkt bekend
sombetzki":1tjy66zw said:Jammer Peet. Misschien ben je af en toe wat wispelturig qua beslissingen over aankopen, maar dat betekent niet dat je het niet kan betalen. Ik vind je een prima kerel en idd, in het verleden prima handel gehad met elkaar.
Erg lame hoe hier word gereageerd. Laatste tijd steeds vaker zo.
Moderators, delete al deze posts maar weer, want het gaat toch weer teveel offtopic waarschijnlijk.
Erg jammer hoe de laatste tijd hier de sfeer is.