What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hyperspin

groo1306

Candy Cab Regular
Al een poosje ben ik met emulators bezig. Nu wil ik alles met Hyperspin laten werken. Nou heb ik hyperspin en van de hyperlaunch de programma's gedownload, zodat ik hem zelf kan opbouwen. Echter van de versies die je nu kan krijgen is er geen goede uitleg. Zeker niet van de vernieuwde Hyperlaunch HQ. Wie kan mij op weg helpen hiermee? Of door middel van een site of youtube.. Op de hyperlauch site heb je geen documentatie. Als je googled krijg je zoveel dingen, dat je geen goede overzicht krijgt van het programma en het gaat steeds over de oude versie. Ik wil gewoon dat het goed ingesteld staat voor ik met hyperspin aan de gang gaat.
 
Gebruik even de zoekfunctie. Er is al vrij veel informatie over Hyperspin te vinden.
 
Back
Top