What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Huur bestelwagen met laadklep en B-rijbewijs...WAAR???

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik heb echt heel t net al gehad. Normaal huur ik een dichte aanhanger, maar ik wil de twin graag in 1 keer in-en uitladen met een laadklep.

Ik moet zaterdag a.s. een bestelwagen hebben, er moet een Scud race twin inpassen (laadvermogen dus minimaal 550kg), een en laadklep hebben, afhaal en retourlokatie moet ook omgeving Breda zijn.
Hoogte minimaal 2 meter, breedte ook. Lengte is meestal wel voldoende.

Alles wat ik tegenkom is of te klein/krap, of E-rijbewijs nodig, of het laadvermogen is niet groot genoeg.
Iemand suggesties? Waar halen jullie die meuk altijd?
 
Kan kloppen dat ik hem toen bij Tichelaar had ja.. maar die twin is niet zo groot hoor. Ik heb mijn afterburner toen met zo'n ding vervoerd. Daar konden er MAKKELIJK twee in.
 
Was dat ook een transit? Want dan gok ik wel op die. Anders ga ik er niet uit komen.
Als t niet past haal ik de twin daar wel even uit elkaar en doe het in 2 keer (maar liefst in 1 keer ofc)
 
Ja, gechecked. het was Autorent Tichelaar. Ik had toen ook een transit met laadklep. Hoe groot weet ik niet meer, maar de afterburner (80 breed, 175 lang) kon daar dwars in. Dan gaat er dus gemakkelijk nóg eentje bij. Ik neem aan dat de scud ongeveer dezelfde afmetingen heeft.

Bel ze anders even om de binnenmaten van de transit op te vragen. Voor de zekerheid :-)
 
Cageman":18q9tog8 said:
Ja, gechecked. het was Autorent Tichelaar. Ik had toen ook een transit met laadklep. Hoe groot weet ik niet meer, maar de afterburner (80 breed, 175 lang) kon daar dwars in. Dan gaat er dus gemakkelijk nóg eentje bij. Ik neem aan dat de scud ongeveer dezelfde afmetingen heeft.

Bel ze anders even om de binnenmaten van de transit op te vragen. Voor de zekerheid :-)

jep, afmetingen hetzelfde, maar dan x2 en wat breedte erbij (coin box). En de hoogte is iets hoger door dat ding wat over 2 cabs heen zit (maar die kan eraf).
Zal ze zo even bellen, is lekker dichtbij ^^
 
Gah. Niks meer vrij zaterdag. The search continues ^^

edit: KAV.nl ftw :D
 
Back
Top