What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hori stick nergens te krijgen? Met dank aan SF4....

Psykick":3qo242m1 said:
:roll: Tuurlijk :lol: Waarom zou je dan de TE stick willen? Je kan je wired joypad hacken en op je CP aansluiten, al is het wel een drama om een joypad te vinden met common ground, dus moet je alle grounds apart aansluiten. Ik ben hier nu volop mee bezig en heb dit weekend nog wat foto's van alles, dus nog even geduld ;)

Nice, zo bespaar ik meer dan 200 euro en lekker gratis aan het xbox360 pad hack werken voor mijn toekomstige kindje (Egret 3).

Ik wacht met smart op je foto's, bedankt alvast :)
 
Second that, na een maand of 4 is voor mij de lol er ook aardig af met die TE sticks. Tot vorige maand nog steeds nergens te krijgen, sindsdien heb ik zoiets van fuck it met je TE sticks madcatz, mijn poen krijg je niet meer ook...

R-Type":14wt0gsw said:
ne0":14wt0gsw said:
R-Type":14wt0gsw said:
Voor iets meer heb je de TE, hoef je ook niet sanwa te modden. Dimplus levert de TE voor 159.

Diezelfde toko levert hem voor 149 en is op voorraad zo te zien :)
http://www.consoleshop.nl/product/64655 ... x-360.html

Dan is ie daar 20 euro gedropped. Maar ja de hype is ook down. Die dingen zijn bijna overal wel gewoon te krijgen.
 
Ik had mijn deal ook afgeblazen. Ik speelde SFIV niet eens meer, vind die game uiteindelijk teveel turtlefest. Maar ik heb per abuis toch een TE in handen gekregen, via een ruildeal.

En aangezien ik BlazBlue op dat moment ook kreeg, kwam dat wel goed uit. Die game vind ik vooralsnog beter dan SFIV. KOFXII boeit me eigenlijk niet zo maar die haal ik ook nog wel op.
 
R-Type":rl7ypkju said:
Ik had mijn deal ook afgeblazen. Ik speelde SFIV niet eens meer, vind die game uiteindelijk teveel turtlefest. Maar ik heb per abuis toch een TE in handen gekregen, via een ruildeal.

En aangezien ik BlazBlue op dat moment ook kreeg, kwam dat wel goed uit. Die game vind ik vooralsnog beter dan SFIV. KOFXII boeit me eigenlijk niet zo maar die haal ik ook nog wel op.

Gelukkig maar want ik had al een paar dagen geleden al BlazBlue (xbox360 jp) besteld, deze zou morgen of overmorgen binnen zijn.

SF4 is eigenlijk niet mijn spel maar ik vind Capcom vs SNK veel beter.
Ik houd meer van snelle tempo en actie.
 
Back
Top