ckong":2v86nrbu said:Ha, ik zie op MP dat je ze in serie gaat maken. 8)![]()
Heb je goed, ze zijn er mooi genoeg voor.
ckong":2uwu8erp said:Ha, ik zie op MP dat je ze in serie gaat maken. 8)![]()
Heb je goed, ze zijn er mooi genoeg voor.
mag dat hier? Ik zie wel meer 'reclame' maar als het niet mag dan haal aub mijn reply weg.Cageman":l1i5rxz4 said:ckong":l1i5rxz4 said:Ha, ik zie op MP dat je ze in serie gaat maken. 8)![]()
Heb je goed, ze zijn er mooi genoeg voor.
URL..?
cocobolo":29ahn0vs said:Ik heb teveel hobby's :roll:
Cageman":3tuxbxoe said:Noem je dat een hobby? Holy moly, wat een professionaliteit. Flabbergasted.
Zou graag zo'n mini mario bros cabje van je afnemen, alleen staat mijn portemonnee het nu even niet toe. Misschien over een paar maanden..