What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

homemade mini Mario Bros cabinet

dank voor de lovende woorden allen :-)
Moet maar snel aan mijn Tron beginnen, heb er zin in maar moet nog een paar andere projecten eerst doen.

Ha, ik zie op MP dat je ze in serie gaat maken. 8) 😉

Heb je goed, ze zijn er mooi genoeg voor.

ckong":2v86nrbu said:
Ha, ik zie op MP dat je ze in serie gaat maken. 8) 😉

Heb je goed, ze zijn er mooi genoeg voor.

Ach, ik dacht, ik ga het gewoon proberen nietwaar? :-)

Ik investeer in 10 kasten en bouw die allen tegelijk zodat de vele uren per kast wat terug te dringen zijn (ik stel dus mijn zaag en freesmachines af en maak dan ieder onderdeel 10 x, daar zit dus uiteindelijk de tijdswinst in). Maar ik laat bewust de dure zaken als de pcb, de artwork en vermoedelijk de joysticks en zo achterwege zodat als er helemaal geen interesse is, ik niet met een grote strop zit. Dan heb ik alleen veel uren en hout er in gestoken. Waarschijnlijk zorg ik er wel voor dat er in ieder geval altijd 1 of 2 compleet af zijn. We zullen zien :-) Als ik eerlijk ben verwacht ik er toch niet veel van, ik overweeg om het in bijvoorbeeld Duitsland op Ebay aan te bieden, die markt is groter maar vervoer is wellicht lastiger.

Het is een klein avontuurtje zullen we maar zeggen, in het ergste geval heb ik meerdere leuke kasten haha.

Niet mijn smaak (ben meer een B.C. Rich Warlock liefhebber...lekker aggressief uiterlijk), maar zeker zeer stijlvol en mooi gebouwd...ook uniek (op een goede manier overigens).

dank :-)
totaal off-topic natuurlijk maar het bewerken van het RVS op de gitaren was ook allemaal custom/home made :-) Het RVS heb ik eerst hoogglans gepolijst en daarna juist weer banen in geschuurd om een wisselend mat/glans effect te krijgen

DSC_2479_zps7dc28050.jpg

IMG_3809_zps77090f8a.jpg

Ik heb teveel hobby's :roll:

cocobolo":29ahn0vs said:
Ik heb teveel hobby's :roll:

Als al je hobbies dit soort resultaten opleveren dan is daar werkelijk niets mis mee...gaat zeker wel heel veel tijd in zitten?

Noem je dat een hobby? Holy moly, wat een professionaliteit. Flabbergasted.

Zou graag zo'n mini mario bros cabje van je afnemen, alleen staat mijn portemonnee het nu even niet toe. Misschien over een paar maanden..

Cageman":3tuxbxoe said:
Noem je dat een hobby? Holy moly, wat een professionaliteit. Flabbergasted.

Zou graag zo'n mini mario bros cabje van je afnemen, alleen staat mijn portemonnee het nu even niet toe. Misschien over een paar maanden..

de hobby loopt ook beetje uit de hand ;-)

Ok, je weet me te vinden :-) !

Back