What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Holy shit deal in de USA vette hoard!

ja ik zag 'm voorbij komen op arcadeheroes. Niet normaal wat een lading. Ook gewoon top titels.
Mooiste is dat de kerel waar ze het van kochten een verzamelaar was en halverwege de restauraties was.

Hij had idd alle parts en sideart en weet ik veel wat niet, kon bijna alles rebuilden en tot het einde der tijden onderhouden.. tubes, chassis, capkits, alle pcb's dubbel zo'n beetje.

Ik heb geen idee waarom de betreffende verzamelaar zoveel had liggen en verkocht heeft.

ongelofelijk, en bijna allemaal klassiekers, zelfs een ghosts n goblins :shock:

Jammer dat het altijd zo ver weg is, laat eens in nederland zo'n plaats op duiken zodat we allemaal wat leuke cab's kunnen scoren.

In de UK is ook weer zo'n mega raid geweest. Stonden oa 2 star wars cockpits in die opslag

sowieso een hele berg atari vector games

niet echt mijn ding, maar zeldzaam als fuck

Anunaki":250pnxry said:
In de UK is ook weer zo'n mega raid geweest. Stonden oa 2 star wars cockpits in die opslag

sowieso een hele berg atari vector games

niet echt mijn ding, maar zeldzaam als fuck

Nu niet meer 😉

Back