What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hokuto No Ken PS2

@Iced, uhm natuurlijk Kenshiro, ik heb met zn broer Raoh geprobeerd de combo's te doen maar lukte niet echt, Shin is niet echt lekker om mee te spelen, Rei zou ook een goede starter zijn, voor de rest zie ik vele met Toki spelen, maar goed, ik ga toch voor de "Hokuto Ujo Mosho Ha" & "Hokuto Hyakuretsu Ken"


hier de oude movie in engels:


nou thats it.

groetjes.
 
Om een begin te maken,


Hieronder een gameplay guide,

http://www.dustloop.com/forums/showthre ... uto+no+ken

Movelists,
http://www.gamefaqs.com/arcade/928547-h ... faqs/40340

Combo's/moves/guides, voor de meeste characters, (zeer interessant)
http://www.dustloop.com/forums/forumdis ... uto-No-Ken

(@doc81 speciaal voor jou)
Kenshiro Combo's, (Voor info klik je op Kenshiro bovenin, na het klikken op de link)
http://wiki.shoryuken.com/Kenshiro/Combos


(@doc81 speciaal voor jou)
Raoh Combo's, (voor info klik je op Raoh bovenin, na het klikken op de link)
http://wiki.shoryuken.com/Raoh/Combos


Helaas zijn er verder weinig tot geen combo lijsten op het net te vinden, na het bestuderen van de movelist en de gameplay en de basic combo guide, zullen de meeste toch de combo's van filmpjes moeten leren en of aanpassen, verder zal ik vanavond (ja dan heb ik weekend!) een aantal match videos posten...

@doc81
Goede Film, Vette Scene, (1:28:53)-(1:31:03) :!: alhoewel Rei naar zijn ster werd gestuurd :lol: , is hij toch een van de lastigste tegenstander van Raoh in de game...

veel plezier, en mocht je nog vragen hebben, je weet me te vinden.... in de Hokuto thread! :D
 
@Iced, super thanks man, ik heb vliegens vlug naar de combos gekeken, zodra ik de legenda en dustloop (guilty gear niet inbegrepen) door heb dan wordt het oefenen geblazen.
zo ie zo is die bounce gevaarlijk.

Nou ik heb een hoop te doen, ff de ps2 af dusten en hokuto no KEN uit de kast halen....hehehehehehe
 
Milspex":2hx9w2mh said:
wie heeft er nog een exemplaartje te koop?


Als het om de ps2 gaat dan ken ik ergens nog wel een linkje voor je... Anders, (Atomiswave) kan ik je ebay aanraden.
 
d":1nk2gy3k said:
Vette game, veel met Rei gespeeld.
Je kan de game met GSM in 480p spelen op een echte ps2.
Ik ben niet zo goed
Sengoku Basara X is ook heel vet. Zelfde stijl

Welke setting gebruik je in GSM?
 
Milspex":2z5sc8dc said:
d":2z5sc8dc said:
Vette game, veel met Rei gespeeld.
Je kan de game met GSM in 480p spelen op een echte ps2.
Ik ben niet zo goed
Sengoku Basara X is ook heel vet. Zelfde stijl

Welke setting gebruik je in GSM?
480p en -4 qua hoogte (geloof ik)
je moet eventjes kijken wat het handigste is. Je kan in de game zelf ook de life bars en special bars onder verplaatsen naar boven en beneden.
 
Back
Top