Milspex":2hx9w2mh said:wie heeft er nog een exemplaartje te koop?
d":1nk2gy3k said:Vette game, veel met Rei gespeeld.
Je kan de game met GSM in 480p spelen op een echte ps2.
Ik ben niet zo goed
Sengoku Basara X is ook heel vet. Zelfde stijl
480p en -4 qua hoogte (geloof ik)Milspex":2z5sc8dc said:d":2z5sc8dc said:Vette game, veel met Rei gespeeld.
Je kan de game met GSM in 480p spelen op een echte ps2.
Ik ben niet zo goed
Sengoku Basara X is ook heel vet. Zelfde stijl
Welke setting gebruik je in GSM?