d":ththleky said:Vette game, veel met Rei gespeeld.
Je kan de game met GSM in 480p spelen op een echte ps2.
Ik ben niet zo goed
Sengoku Basara X is ook heel vet. Zelfde stijl
Da Dude":126ckqpj said:Ik heb de game (als het dezelfde versie is) voor mijn Atomiswave.
Speel het graag alleen moet ik nog is goed alle moves doornemen.
Ziet er gaaf uit, ik heb het nooit gespeeld. Lijkt me leuk om eens te spelen.Iced":ix0sus85 said:Nog Hokuto spelers uit omgeving Amsterdam die actief spelen?
Abc123":195unxeb said:Ziet er gaaf uit, ik heb het nooit gespeeld. Lijkt me leuk om eens te spelen.Iced":195unxeb said:Nog Hokuto spelers uit omgeving Amsterdam die actief spelen?
Abc123":1mthu854 said:Virtua Fighter meer dus qua moves en technieken?
Abc123":1w33y5gr said:Virtua Fighter meer dus qua moves en technieken?
cthulhu":316yatg7 said:Abc123":316yatg7 said:Virtua Fighter meer dus qua moves en technieken?
Je moet meer denken aan gameplay zoals in Guilty Gear X.
Alweer een tijdje niet gespeeld...moet hem maar weer eens in m'n Atomiswave doen.
Mooi, Guilty Gear vond ik zelf erg gaaf en heb het flink gespeeld. Misschien moeten we een Guilty Gear toernooi houden in het NGC.Iced":gzg5h0dx said:Abc123":gzg5h0dx said:Virtua Fighter meer dus qua moves en technieken?
Zoals gebruiker "cthulhu" al aangaf het heeft een Guilty Gear achtige game stijl, in mijn opinie wat agressiever vanwege de Instant Air Dash vrijheid. (meer pressure)
In deze game ben je verplicht combo's te zetten, "tik tik tik super", zoals bij SSF4 en KOF geeft in deze game nauwelijks tot geen damage en in deze game zul je ook geen opponents treffen die je speelplezier om zeep helpen door cheap vuurballen op je af te vuren, want dat kan haast niet bij deze game.
Maar toch leuk dat je het een poging wilt geven, mocht je nog vragen hebben of hints nodig hebben, dan horen we dat vast wel. veel succes en vooral plezier.
Abc123":fgpvfwpu said:Mooi, Guilty Gear vond ik zelf erg gaaf en heb het flink gespeeld. Misschien moeten we een Guilty Gear toernooi houden in het NGC.Iced":fgpvfwpu said:Abc123":fgpvfwpu said:Virtua Fighter meer dus qua moves en technieken?
Zoals gebruiker "cthulhu" al aangaf het heeft een Guilty Gear achtige game stijl, in mijn opinie wat agressiever vanwege de Instant Air Dash vrijheid. (meer pressure)
In deze game ben je verplicht combo's te zetten, "tik tik tik super", zoals bij SSF4 en KOF geeft in deze game nauwelijks tot geen damage en in deze game zul je ook geen opponents treffen die je speelplezier om zeep helpen door cheap vuurballen op je af te vuren, want dat kan haast niet bij deze game.
Maar toch leuk dat je het een poging wilt geven, mocht je nog vragen hebben of hints nodig hebben, dan horen we dat vast wel. veel succes en vooral plezier.
Ik moet het spel zien te bemachtigen, heb nog een PS2 die ik nooit meer gebruik. Hij is omgebouwd, dus import spellen kunnen er gewoon op gespeeld worden.
cthulhu":24pyo0uz said:Zo...Asura Buster eruit, Hokuto No Ken erin. You Wa Shock!!!
doc81":w48u1uqt said:als hokuto no ken (animemovie en series fan) heb ik dat spel speciaal besteld uit hongkong (volledig japans) voor de ps2.
ik heb geprobeerd te spelen maar is moeilijk die combo's.
ik wil wel een potje doen op een cab![]()
cthulhu":15e9bq2q said:Ik zou persoonlijk met Shin beginnen...veel makkelijke combo's met aardig wat damage. Rei is volgens mij ook een goede voor beginners.