What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hokuto No Ken PS2

Vette game, veel met Rei gespeeld.
Je kan de game met GSM in 480p spelen op een echte ps2.
Ik ben niet zo goed
Sengoku Basara X is ook heel vet. Zelfde stijl
 
d":ththleky said:
Vette game, veel met Rei gespeeld.
Je kan de game met GSM in 480p spelen op een echte ps2.
Ik ben niet zo goed
Sengoku Basara X is ook heel vet. Zelfde stijl


Parra game 😉 ,

Rei is strak en is ook zeker een challenge om tegen te spelen, ik zie dat je in Almere woont, ik woon zelf in Poort, ik heb zelf ook zeker 2 jaar niet meer gespeeld, (gebrek aan spelers) maar er zijn zeker 3 kerels die deze game weer willen spelen, je kunt gaan oefenen als je die game nog wilt spelen, en wie weet komen er binnenkort nog wel meer spelers... voor wat fighting fun 😉


verder ken ik Sengoku, alleen is het niet mijn type game...


Thx voor je comment.
 
Ik heb de game (als het dezelfde versie is) voor mijn Atomiswave.
Speel het graag alleen moet ik nog is goed alle moves doornemen.
 
Da Dude":126ckqpj said:
Ik heb de game (als het dezelfde versie is) voor mijn Atomiswave.
Speel het graag alleen moet ik nog is goed alle moves doornemen.


Volgens mij zitten er op de Atomiswave versie glitsches die in de ps2 niet zitten maar voor de rest is alles het zelfde volgens mij, misschien dat iemand anders het wel zeker weet?, maar cool om te lezen dat er nog andere gasten zijn die deze game waarderen en nog willen spelen....

Verder zullen we allemaal waarschijnlijk moeten oefenen, misschien is het een idee om elkaars emailadres te pm'en?
 
Iced":ix0sus85 said:
Nog Hokuto spelers uit omgeving Amsterdam die actief spelen?







Ziet er gaaf uit, ik heb het nooit gespeeld. Lijkt me leuk om eens te spelen.
 
Abc123":195unxeb said:
Iced":195unxeb said:
Nog Hokuto spelers uit omgeving Amsterdam die actief spelen?







Ziet er gaaf uit, ik heb het nooit gespeeld. Lijkt me leuk om eens te spelen.



Je zal wat tijd en moeite moeten insteken in die game voor de combo's, (je kunt het niet zoals Street Fighter spelen) maar je krijgt er speelplezier voor terug.
 
Abc123":1mthu854 said:
Virtua Fighter meer dus qua moves en technieken?

Je moet meer denken aan gameplay zoals in Guilty Gear X.
Alweer een tijdje niet gespeeld...moet hem maar weer eens in m'n Atomiswave doen.
 
Abc123":1w33y5gr said:
Virtua Fighter meer dus qua moves en technieken?


Zoals gebruiker "cthulhu" al aangaf het heeft een Guilty Gear achtige game stijl, in mijn opinie wat agressiever vanwege de Instant Air Dash vrijheid. (meer pressure)

In deze game ben je verplicht combo's te zetten, "tik tik tik super", zoals bij SSF4 en KOF geeft in deze game nauwelijks tot geen damage en in deze game zul je ook geen opponents treffen die je speelplezier om zeep helpen door cheap vuurballen op je af te vuren, want dat kan haast niet bij deze game.

Maar toch leuk dat je het een poging wilt geven, mocht je nog vragen hebben of hints nodig hebben, dan horen we dat vast wel. veel succes en vooral plezier.
 
cthulhu":316yatg7 said:
Abc123":316yatg7 said:
Virtua Fighter meer dus qua moves en technieken?

Je moet meer denken aan gameplay zoals in Guilty Gear X.
Alweer een tijdje niet gespeeld...moet hem maar weer eens in m'n Atomiswave doen.


Voel ik daar een opwelling opkomen? :D

Als je die game hebt dan weet ik al meteen dat je m waardeert, dus dat moet je zeker doen want er komen steeds meer mensen hier en daar die deze game weer willen oppakken en dat zal t alleen maar leuker maken... :mrgreen:
 
Iced":gzg5h0dx said:
Abc123":gzg5h0dx said:
Virtua Fighter meer dus qua moves en technieken?


Zoals gebruiker "cthulhu" al aangaf het heeft een Guilty Gear achtige game stijl, in mijn opinie wat agressiever vanwege de Instant Air Dash vrijheid. (meer pressure)

In deze game ben je verplicht combo's te zetten, "tik tik tik super", zoals bij SSF4 en KOF geeft in deze game nauwelijks tot geen damage en in deze game zul je ook geen opponents treffen die je speelplezier om zeep helpen door cheap vuurballen op je af te vuren, want dat kan haast niet bij deze game.

Maar toch leuk dat je het een poging wilt geven, mocht je nog vragen hebben of hints nodig hebben, dan horen we dat vast wel. veel succes en vooral plezier.
Mooi, Guilty Gear vond ik zelf erg gaaf en heb het flink gespeeld. Misschien moeten we een Guilty Gear toernooi houden in het NGC.

Ik moet het spel zien te bemachtigen, heb nog een PS2 die ik nooit meer gebruik. Hij is omgebouwd, dus import spellen kunnen er gewoon op gespeeld worden.
 
Abc123":fgpvfwpu said:
Iced":fgpvfwpu said:
Abc123":fgpvfwpu said:
Virtua Fighter meer dus qua moves en technieken?


Zoals gebruiker "cthulhu" al aangaf het heeft een Guilty Gear achtige game stijl, in mijn opinie wat agressiever vanwege de Instant Air Dash vrijheid. (meer pressure)

In deze game ben je verplicht combo's te zetten, "tik tik tik super", zoals bij SSF4 en KOF geeft in deze game nauwelijks tot geen damage en in deze game zul je ook geen opponents treffen die je speelplezier om zeep helpen door cheap vuurballen op je af te vuren, want dat kan haast niet bij deze game.

Maar toch leuk dat je het een poging wilt geven, mocht je nog vragen hebben of hints nodig hebben, dan horen we dat vast wel. veel succes en vooral plezier.
Mooi, Guilty Gear vond ik zelf erg gaaf en heb het flink gespeeld. Misschien moeten we een Guilty Gear toernooi houden in het NGC.

Ik moet het spel zien te bemachtigen, heb nog een PS2 die ik nooit meer gebruik. Hij is omgebouwd, dus import spellen kunnen er gewoon op gespeeld worden.


Check je PM

:mrgreen:
 
cthulhu":24pyo0uz said:
Zo...Asura Buster eruit, Hokuto No Ken erin. You Wa Shock!!!


Haha,

Zo is het, op naar Crazy Time, drinkers en blowers opgelet, dit kan nare gevolgen hebben....

(paddo vreters ramen opslot!)
(mwah, die rennen er gewoon doorheen vriend)
:mrgreen:

ff zonder gein, nog meer mensen die deze game een serieuze poging willen geven?
 
als hokuto no ken fan (animemovie en series ) heb ik dat spel speciaal besteld uit hongkong (volledig japans) voor de ps2.
ik heb geprobeerd te spelen maar is moeilijk die combo's.
ik wil wel een potje doen op een cab :P
 
doc81":w48u1uqt said:
als hokuto no ken (animemovie en series fan) heb ik dat spel speciaal besteld uit hongkong (volledig japans) voor de ps2.
ik heb geprobeerd te spelen maar is moeilijk die combo's.
ik wil wel een potje doen op een cab :P


:lol:

Als fan is het begrijpelijk dat je dat spel origineel wilt hebben, alhoewel er ook kopie's rond zwerven (volledig Japans)..., Maar nu je dat spel speciaal besteld hebt moet je wel doorzetten hey... :D, ik weet dat dit een vervelende fase is maar als je de combo's eenmaal een beetje door krijgt dan gaat het opeens een heel stuk leuker worden :mrgreen: met welke character(s) probeer je te spelen? wie weet kan ik je hier en daar wel stimuleren.
 
Ik zou persoonlijk met Shin beginnen...veel makkelijke combo's met aardig wat damage. Rei is volgens mij ook een goede voor beginners.
 
cthulhu":15e9bq2q said:
Ik zou persoonlijk met Shin beginnen...veel makkelijke combo's met aardig wat damage. Rei is volgens mij ook een goede voor beginners.

Kenshiro/Shin/Rei/Touther zijn zo'n beetje de mid-tier characters met redelijk makkelijke combo's maar ze bezitten ook weer lastige geavanceerde combo's, zoals je in de filmpjes kunt zien bij kenshiro bijv....het ligt er dus een beetje aan hoe ver je wilt gaan...

Ik zal ergens volgende week proberen wat filmpjes te posten met een aantal combo's van de meeste characters om de beginners op weg te helpen.
 
Back
Top