cthulhu
Bullet Dodger
Geen zin om de hele zooi aan posts op het "even voorstellen" door te worstelen. Hoe zijn wij allemaal op Nozomi terechtgekomen?
Ikzelf heb een aantal jaren geleden een Atomiswave moederbord verkocht aan iemand uit Vlaardingen en ben daar over de vloer geweest om het ding draaiende te krijgen (er was dacht ik een probleem met het geluid op die kast). Die persoon vertelde mij over Ken en het Nozomi forum...heb mij toen maar een ingeschreven. inschrijven was een tikkeltje fout gegaan, kreeg geen bevestiging of werd niet geaccepteerd ofzo. Later zag ik op de Retrocomputerdag in Schiedam Psykick met wat PCB's en foto's van z'n cabs en herinnerde ik mij het Nozomi forum...een ander lid heeft mij toen geadviseerd even een mailtje te sturen en heb op die manier m'n registratie voltooid.
Ikzelf heb een aantal jaren geleden een Atomiswave moederbord verkocht aan iemand uit Vlaardingen en ben daar over de vloer geweest om het ding draaiende te krijgen (er was dacht ik een probleem met het geluid op die kast). Die persoon vertelde mij over Ken en het Nozomi forum...heb mij toen maar een ingeschreven. inschrijven was een tikkeltje fout gegaan, kreeg geen bevestiging of werd niet geaccepteerd ofzo. Later zag ik op de Retrocomputerdag in Schiedam Psykick met wat PCB's en foto's van z'n cabs en herinnerde ik mij het Nozomi forum...een ander lid heeft mij toen geadviseerd even een mailtje te sturen en heb op die manier m'n registratie voltooid.


