What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

High Scores ''CAVE/ARCADE'' Mushihime Sama

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
joeks":9k3bxepm said:
He gatverdamme :) Goed gedaan Almighty. De bal ligt weer bij ons.
:) , moet wel zeggen wanneer ik over de score heen was de spanning aardig hoog was :lol:
Level 4 is echt behoorlijk pittig en stond er van te kijken dat ik de mid boss nog verslagen had :shock:
 
Even mijn score iets meer in de buurt van jullie score gezet :)
Nog steeds onderaan helaas, maar met maar 1 a 2 miljoen onder jullie kan ik er voorlopig mee leven.
Laatste 2 levens verloor ik snel achter elkaar door de spanning denk ik. (wel door een kogel natuurlijk, maar kwam door de spanning).
Door die slowdown in stage 3 bleef ik echt in een roes achter. En het feit dat ik voor het eerst in stage 4 kwam natuurlijk.

002.JPG
 
Mooi score Joeks!
Spanning idd, had ik ook erg veel last van nadat ik net iets over de score van Buizerd was en had nog 2 levens en was ze snel achter elkaar kwijt haha.
 
Bij gebrek aan Futari nog maar eens Mushi 1 gespeeld en mezelf voorlopig op nummer 1 gezet met een whopping 34,943,105! :)

006.JPG
 
joeks":322w2915 said:
Bij gebrek aan Futari nog maar eens Mushi 1 gespeeld en mezelf voorlopig op nummer 1 gezet met een whopping 34,943,105! :)

006.JPG
:shock: :? :cry:

Netjes hoor Joeks!, deze blijft voorlopig wel staan.
 
Thanks! Dit was volgens mij ook pas de 2e keer dat ik in stage 4 ben gekomen, nu voorbij de mid-boss, bij de draken. Je score gaat dan echt als een tierelier.
 
Back
Top