A
Anonymous
Guest
dit is wat ik doe:
ik auto fire "C" en probeer zo'n hoog mogelijke chain te krijgen voordat ik Laser (A) gebruik.
in lvl1 : alles autofire, en boss met Laser.
in lvl2 : autofire tot maxout mutiplier
schildpad met laser (max multiplier) zoveel mogelijk kogels cancelen.
terug naar autofire en fingers crossed dat je multiplier weer hoog is bij de Boss. en die dus weer met de laser.*geen bommen
in lvl3: hier sla ik een kruisje, en gaat alle taktiek overboord :lol:
Doe redelijk hetzelfde alleen gebruik ik de laser ook bij de wormen in level 1 en de midboss.
Bij level 2 doe ik de laser ook bij de ijspilaren en wacht tot het scherm lekker gevuld is met kogels en dan tjaka!
Level 3 gaat voornamelijk om het overleven hehe en probeer hier en daar wat punten te scoren.
Alleen nog te weinig gespeeld op Maniac en meer op Novice, maar zal als ik weer wat tijd heb eens kijken wat ik voor score neer kan zetten op Maniac