What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

High Scores ''CAVE/ARCADE'' Espgaluda

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Mijn broer Buizerd heeft ook een aardige score gezet en ik heb mijn hi-score weer iets angescherpt. Helaas sta ik toch nog steeds onderaan :) Maar leer de game wel steeds beter kennen, dat is ook wat waard :)

DSC03509.JPG

DSC03488.JPG
 
Beginpost even aangepast en Buizerd ook bij het lijstje gezet.
Sta je toch niet helemaal onderaan Joeks 😉
 
Tnx almighty :D
sinds afgelopen shmup event toch maar even geregistreerd hier.
Had nog niets gepost, maar dit is een mooi welkom!

Ik ga zeker nog een poging wagen binnenkort, wat een vet spel!
succes iedereen
 
Welkom Buizerd,

Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch 😉
Momenteel even geen Espgaluda voor mij en sta toch (nog) boven aan :)
 
Vanavond met mijn broer (Buizerd) nog een paar potjes gespeeld en hij heeft de hi-score van Almighty voorlopig gebeat met 16.778.970.

Marc, jij bent weer :)

dsc04231x.jpg
 
Moeten jullie geen Espgaluda II spelen ofzo?? 😉

Ga hier zeker mee aan de gang want dit kan natuurlijk niet he :)

Vette score trouwens Buizerd!!
 
Tnx :lol:
heb espgaluda2 een paar dagen geleend van joeks (die van mij is nog steeds niet binnen "playasia") en vind hem super vet.
heb al wel wat scores :) maar wil niet de 1e zijn om m'n score te posten.
ik wacht een beetje op de rest. ook hoopte ik op meer Mushi Futari Maniac scores :cry:
o well. . zodra ik mijn eigen espgaluda2 heb zal ik weer eens een poging doen.

ps: zijn er nog astro city's te koop? 😉
 
3 potjes gespeeld en zit al weer op de 10+, was ff warm draaien en hoop vanavond meer succes te hebben. :)
 
ojee , het zal toch niet waar wezen he :)
nou joeks, reserveer maar alvast een avond komende week, want ik heb zomaar het gevoel dat ik m'n score dan weer aan moet komen scherpen :)
succes Almighty.
 
thnx! :)

Aaaaah 15+ ,net niet grrrr.

*neemt een bak koffie en ga het zo nog 2/3 keer proberen...*
 
hehe nice!
ik durfde niet te kijken :)
maareuh. . misschien is het beter als je je nu weer gaat focussen op een ander spel 😉
 
almighty":67lyzmy2 said:
hehe, ja we houden het nog even spannend 😉
ja zeker weten :)
ik hou het wel in de gaten, wanneer ik weer aan de beurt ben.
ps: heb jij espgaluda2 al? if so, dan ben ik erg benieuwd naar je score.
ik wacht nog steeds op mijn exemplaar van playasia .
 
:evil: weer rond die 15+, daarna gaat het stukken minder....

Morgen weer eens proberen.
 
Back
Top