What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hi-Score Girl. Moet je echt zien!

Ratson

Bullet Dodger
Er is een nieuwe anime op Netflix met de naam Hi-Score Girl.
Als arcade/games liefhebber ben je het aan jezelf verplicht dit te kijken. Echt geweldig, zou op loop moeten staan in het museum van hasan 🤩🤩🤩

Als ik de samenvatringen van de afleveringen lees denk ik alleen maar; geniaal. Ga ik zeker checken, thanks!

Leuke serie,, heb net twee afleveringen gezien. Ook leuk dat één van m'n arcade favorieten voorbij kwam...Splatterhouse, zelfs in beide afleveringen die ik gezien heb!

Ik dacht eerst, mmmm, maar het is best leuk....er waren dus arcadekasten die buiten stonden ook in de sneeuw??
en in de uitverkoop PCengine games voor 50yen?? en nieuw rond de 300yen?? wow!.

nee het word wel leuker en iets minder geschreeuw... maar niet iedereen zijn cup of tea...

Ik ben ook beslist geen fan van de stijl. Vreemde animaties, geschreeuw, 1 van de hoofdpersonen zegt niks ;), de hoofdpersoon zelf is een enorm vervelend ventje.

Ik vond het vooral leuk door alle game inhoud, en het detail waarmee dat is uitgewerkt. De serie zelf is echt matig.

Het is gewoon een highschool liefdes drama, heel slow, niet voor iedereen. maar ik vond het wel leuk. ben er normaal niet van...

Cageman said:
Ik ben ook beslist geen fan van de stijl. Vreemde animaties, geschreeuw, 1 van de hoofdpersonen zegt niks ;), de hoofdpersoon zelf is een enorm vervelend ventje.

Ik vond het vooral leuk door alle game inhoud, en het detail waarmee dat is uitgewerkt. De serie zelf is echt matig.

Klinkt al Maaskantje verrekte kut :P

Back