Cageman said:Ik ben ook beslist geen fan van de stijl. Vreemde animaties, geschreeuw, 1 van de hoofdpersonen zegt niks, de hoofdpersoon zelf is een enorm vervelend ventje.
Ik vond het vooral leuk door alle game inhoud, en het detail waarmee dat is uitgewerkt. De serie zelf is echt matig.