What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Het Japan vragen topic

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Hoi Capcom, 110 werkt meestal wel. Hang er alleen geen ranzig dure versterkers aan die dat soort tolerantie niet hebben.

Een Empeedrie pleejer er aan hangen zou niets uit moeten maken.
Maar, de meeste elektronica doet het gewoon van 100-240 volt.
Waarom zouden ze 2 versies van iets maken? Kost veel te veel poen :)

ik ben nu een lijstje aan het maken met waar ik allemaal naar toe wil. Mijn eerste vraag daarover:

Kan ik Miyajima en Hiroshima in een dagtrip combineren of kan ik dat beter over 2 dagen verspreiden?

Stel dat ik 3 trippen maak naar Tokyo welke 2 andere districten zijn dan naast Akihabara het interessantst om te bezoeken?

Ik ben een keer in hiroshima en een keer in miyajima geweest en dat was gecombineerd in 1 dag. Hiroshima is interessant natuurlijk voor het atomic bomb museum en het bijbehorende peace park. Verder valt er, vooral cultureel gezien, weinig boeiends te beleven. Tenzij je van een leuke bar houdt natuurlijk, maar dan kan je in de meeste Japanse steden uit de voeten.

Miyajima zou ik wel lekker de tijd voor nemen want daar is genoeg te zien en te doen.

Capcom":32o5rpn0 said:
Stel dat ik 3 trippen maak naar Tokyo welke 2 andere districten zijn dan naast Akihabara het interessantst om te bezoeken?

Tsja, wat noem je interessant.
Ik vind zelf Ueno een leuke buurt, Harajuku, Nakano, Kanda (de boekwinkelstraat), Tsukiji is ook wel leuk als je van spartelende beestjes houd.

Er is zo veel leuks :)

Maar goed, miyajima had ik je al beantwoord via mail, je hotel is geboekt in Toky.

Ik kijk dit forum niet iedere dag na. Vraag vragen over je huidige reis liever over onze ML of ons eigen forum, krijg je sneller antwoord ^__^

Back