What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Het einde van Playworks op de huidige locatie!

Meen je niet. Wat klote zeg! Jullie hadden het allemaal net zo mooi voor elkaar. Hopelijk komt er een ander mooi pand op jullie pad. Veel succes!

Damn, Wat een klote nieuws zeg.
Ben je net lekker op de rit, krijg je dit om je oren.
Verhuizen, je weet. Ik kom als ik kan.
Hopelijk vind je snel wat, want opslag zou zo zonde zijn na al je investeringen er in.

Hou ons op de hoogte.

Wauw, dat zuigt! Nou baal ik al helemaal dat ik er de vorige keer maar zo kort aanwezig was. Hopelijk vindt je weer een geschikt pand en als het op verhuizen van spullen aankomt, dan wil ik best weer meewerken zoals de vorige keer, mits ik kan natuurlijk.
Sterkte!

Iedereen bedankt voor de mentale support, wordt echt gewaardeerd. Het is nu eenmaal wat het is en was deel van het risico, dus ik ben gewoon hard bezig met het zoeken naar de juiste optie. Ik hou jullie wel zo nu een dan op de hoogte :)

Psykick":30eetnl8 said:
Iedereen voor de mentale support, wordt echt gewaardeerd. Het is nu eenmaal wat het is en was deel van het risico, dus ik ben gewoon hard bezig met het zoeken naar de juiste optie. Ik hou jullie wel zo nu een dan op de hoogte :)

Dit was wel heel kort. Nouja, volgens mij gaat dat zeker goedkomen.

Gewoon kakzooi. Unieke hoeveelheid cabs op zo'n locatie, volgens mij zijn ze gewoon jaloers of is het verkeerd ingeschat. Beetje te toevallig allemaal, zelfs zonder de exacte details te weten.

Asure":3b3ohxb2 said:
volgens mij zijn ze gewoon jaloers
Inderdaad, pure afgunst. Ze kunnen het niet verwerken in hun bekrompen hersentjes. Haters gonna hate!

Dit doet echt zeer, heb even gewacht tot ik mijn reactie in beschaafd nl kon posten.
Ik krijg een beetje het gevoel dat het onbedoeld als een giga reclamezuil heeft dienst gedaan met al die cabs. Onbedoelt van hasan iig dan bedoel ik.

Jammer zeg, ben blij dat ik in ieder geval twee keer geweest ben. Was top. Succes met het zoeken naar een nieuwe lokatie.

Jeetje... super balen heren! Ben er nog niet eens geweest. Veel succes met het vinden van een nieuwe locatie.
Mochten jullie verhuishandjes nodig hebben...

Zo zeg, zuurheid ten top. Dan maar weer verhuizen inderdaad, mocht je iets vinden gewoon weer team uppen, verhuizen en een nog vettere locatie van maken. Beetje kansen in de problemen blijven zien!

Wat, that sucks! Net alles nice geregeld en dan eruit voor 3 november. Flink balen gezien je zoveel ervoor gedaan hebt. Laat het me weten als je hulp nodig hebt, bied graag hulp.

...............! puntjes UITROEPTEKEN (lees het nu pas)

[post even bewerkt. Forum ging over de rooie. Groet, cage :)]

Back