Psykick":30eetnl8 said:Iedereen voor de mentale support, wordt echt gewaardeerd. Het is nu eenmaal wat het is en was deel van het risico, dus ik ben gewoon hard bezig met het zoeken naar de juiste optie. Ik hou jullie wel zo nu een dan op de hoogte![]()
Inderdaad, pure afgunst. Ze kunnen het niet verwerken in hun bekrompen hersentjes. Haters gonna hate!Asure":3b3ohxb2 said:volgens mij zijn ze gewoon jaloers