What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Het "currently playing" topic

`Volgens mij had Ronnie er eentje te koop, kunt hem altijd ff pm'en 😉

Japan is op het moment met alles veel te duur. Gradius pcb prijzen zijn af en toe gewoon 'mental'.

goatboy":2u07guf5 said:
Japan is op het moment met alles veel te duur. Gradius pcb prijzen zijn af en toe gewoon 'mental'.

Heb net vandaag originele Gradius PCB binnen gekregen, gekocht via Jamma+ voor GBP 100 incl. shipping. Koopje dacht ik.

Wat doet Gradius op dit moment in Japan?

pooyan":2zmdyx9a said:
goatboy":2zmdyx9a said:

Heb net vandaag originele Gradius PCB binnen gekregen, gekocht via Jamma+ voor GBP 100 incl. shipping. Koopje dacht ik.

Minimaal € 400,- ....Tja, Daar heb je bijna een leuke cab voor.

pooyan":23jzv2lv said:
goatboy":23jzv2lv said:

Kijk. Dat lijkt ergens op.. goede prijs, imo.

Futari (arcade)

En gisteren begonnen met Aliens vs Predator.

tijdje demons souls zitten spelen, echt een goed en leuk spel, aardig moelijk maar zeker te doen, gisteren de spider demon gekilled, zag er scary uit.

Super street fighter 4!

Get it while its hot.

echt zoveel characters om van te leren.

ping pongen tussen ssf4 en yakuza 3 nu.

eindelijk geleerd hoe je die koi koi moet spelen bij yakuza, vrij verslavend lol

Back