What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Het "currently playing" topic

Trailblazer

1CC Aspirant
Reaction score
0
Ik zat net te denken om er vanavanond eens een lekkere game avond van te maken. En zodoende bedacht ik me dat er nog geen "which game are you currenltly playing" topic bestaat hier op Nozomi (correct me if iI am wrong).

Ik ga iig starten met de Neo Geo en even een paar "real battle action game's" spelen. Vervolgens.....Muramasa.....(toch) en dan zien we wel weer verder.

Net nog even een potje SFzero2 alpha gedaan op de NAC. Laatste week bijna niets gedaan maar vorige week regelmatig Last Hope op NGcd proberen te beaten. Die game is alleen zo a-relaxed moeilijk dat ik er ff geen zin meer in had hehe.

Gisteren trouwens nog even de Dreamcast aangezet bij een vriend van me, begonnen met Gunbird 2 en daarna (maar dat is traditie) nog even Tony Hawk 2. Daar vonden we ons in het verleden beide nogal goed in (jaar of 10 geleden denk ik), dus dat moet altijd even een half uurtje gedaan worden, en ondertussen elkaar flink afzeiken dat de ander er geen reet van kan.

Over een week of 2 krijg ik een heel bijzondere game binnen trouwens.....

Momenteel speel ik nu elke avond een paar potjes 'Futari 360' en Xexex op de Sega Aero.
Totaal 2 verschillende games maar beide erg leuk :)
Als ik daarmee klaar ben gooi in nog wat Tokens in m'n Pachislo 😉

Vanavond: Parodius op de X68000 en Shienryu (ST-V) op m'n woody

Niets anders dan Modern Warfare 2 en dat zal wel nog even zo doorgaan...

Modern Warfare 2 gamen en daarna wat old school classics gamen op de arcade kast

Ken":2wgwtcd0 said:
Niets anders dan Modern Warfare 2 en dat zal wel nog even zo doorgaan...
Hier hetzelfde, sinds de release bijna alleen maar MW2 gespeeld. Nog wel een aantal games gekocht, maar die heb ik tot op heden nog niet aangeraakt. :P

De tijd die ik heb gaat op aan ( het wordt een beetje eentonig ) Modern Warfare 2 :twisted: Wat een arcadecommunity zijn wij zeg hehehe....maar indertussen wel veel met cab building bezig alleen niet echt gamen!

yup MW2 all day, eerste prestige is binnen, 10 nukes ook gehaald en ik blijf mensen wasten. Kill ratio is 1.26 :twisted:

spec ops is ook lachen met vrienden, mis nog maar 3 sterren, juggernauts in de favella zijn echt pittig.

Muramasa plat gespeeld in 13 uur (niet alleen vandaag) en bijna klaar... Nog maar 30 zwaarden te gaan. Fokkin hell wat een chaos...

Toen even ge-Last Blade 2-d op de AES om tot rust te komen, heerlijk......

*Hana Saku*

stiekem toch echt bezig met MW2

en tussendoor nog wat wii sports resort...

Wat een arcadecommunity zijn wij zeg hehehe....

Dit is inderdaad een teleurstellend currently playing topic tot nu toe arcade-wise. Kom op en geef die arme cabs eens wat welverdiende speeltijd!

ruderudie":i9f16brt said:
Wat een arcadecommunity zijn wij zeg hehehe....

Dit is inderdaad een teleurstellend currently playing topic tot nu toe arcade-wise. Kom op en geef die arme cabs eens wat welverdiende speeltijd!

hehe,als jij een cab in me woning stopt met wat games, dan zal er vast wel wat playtime in gaan zitten ;)

Ik zal dit weekend eens wat aandacht aan Bayonetta schenken, erg mooie stijl. :D

Momenteel alleen maar Modern Warfare 2 op Xbox Live. Heb er in een dikke week al zo'n 30 uur op zitten terwijl ik de single player nog geen seconde heb gedaan -___-.

ManoRevolver":2fg9ymdy said:
Momenteel alleen maar Modern Warfare 2 op Xbox Live. Heb er in een dikke week al zo'n 30 uur op zitten terwijl ik de single player nog geen seconde heb gedaan -___-.
Daarom heb ik de singleplayer eerst gedaan, anders was mij hetzelfde overkomen.

Heb er nu meer dan 80 uur opzitten. :roll:

Back