A
Anonymous
Guest
Ik ben een redelijke leek op elektrisch gebied en ik vraag me af hoe ik het beste mijn nieuwe astro cab kan aarden. De japanse stekker die in de step-down converter gaat heeft geen aardedraad. Er moet dus vanaf de cab een aparte aardedraad getrokken worden. Ik heb het aansluitingspunt op de cab wel gezien, maar waarmee kan ik dit het beste in een kamer verbinden?
In bijgevoegd document wordt een manier aangegeven, maar helaas heeft mijn stepdown converter geen stalen behuizing. Heeft iemand een idee?
http://www.megaupload.com/nl/?d=N0GMZPR1
In bijgevoegd document wordt een manier aangegeven, maar helaas heeft mijn stepdown converter geen stalen behuizing. Heeft iemand een idee?
http://www.megaupload.com/nl/?d=N0GMZPR1