Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Nu Lost seizoen 3 en 24 seizoen 6 zijn afgelopen ben ik vandaag begonnen aan Heroes. De eerste aflevering is echt de moeite waard om even te gaan bekijken, zeker voor fans van X-Men achtige taferelen. Het eerste seizoen is nu klaar dacht ik en ik kan niet wachten op de nieuwe episodes. Ik zal even laten weten of het na aflevering 2 en 3 nog steeds de moeite waard is, maar ik kan je nu al vertellen dat het een must see gaat worden.