A
Anonymous
Guest
Hoi mensen, ik heb pasgeleden een neo geo aangeschaft. besteld uit japan, later de rgb kabel besteld en ik heb vandaag m'n adapter ontvangen (Dit is een megadrive I adapter). Maar hij werkt niet! Ik heb gewoon alles normaal aangesloten en beide spellen geprobeerd (SS1 en SS2) en ik krijg bij beide een heel raar beeld op tv. Ik zie allerlei figuurtjes, vaak groen/blauw met zwart en wit gemixt. Daarna veranderd het beeld in een blauw scherm (doet me denken aan windows :roll: ) en that's it. Resetten helpt niet en ik zou niet weten wat er aan de hand zou kunnen zijn of hoe ik nu kan uitvogelen aan welk onderdeel het ligt (RGB kabel is 100% nieuw, misschien de adapter? beide spellen werken niet dus lijkt me erg toevallig als beide kapot zijn.. misschien de neo geo zelf? dan ga ik echt flippen
)
Iemand suggesties??
Iemand suggesties??