What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

help een Kickstarter arcade project

Haha erg cool, normaal doe ik niet mee met dit soort dingen maar een kopie van dit boek wil ik wel in mijn bezit hebben! Bedankt voor de tip Chris!
 
Sphere":1eym0kp0 said:
Haha erg cool, normaal doe ik niet mee met dit soort dingen maar een kopie van dit boek wil ik wel in mijn bezit hebben! Bedankt voor de tip Chris!

Your welcome en jij ook bedankt voor het vergroten van de kans op een succesvol project ;)
Ik koos ook voor de digitale versie. Als je de PDF in 't bezit hebt kun je altijd nog eens een canvas ofzo laten printen.
 
Hmmm interessant, maar ik zie geen optie dat je het boek én de download krijgt of wel? Zou het boek erg gaaf vinden met een optie om wat te laten drukken wat ik groter zou willen hebben voor in bv de marquee holder van mijn NAC.
 
Sp33dFr34k":16l9h7xy said:
Hmmm interessant, maar ik zie geen optie dat je het boek én de download krijgt of wel? Zou het boek erg gaaf vinden met een optie om wat te laten drukken wat ik groter zou willen hebben voor in bv de marquee holder van mijn NAC.

Wat ik begreep is dat je een gratis digitale versie krijgt bij iedere bestelling van het fysieke boek. Of je besteld alleen de digitale voor 10 pond.
 
Ok, even een knuppel in het hoenderhok: Ik vind het in de tijd van digitale media en Internet een zwak initiatief. Het mist creativiteit en originaliteit. Daarnaast is de beschrijving van wat je krijgt wanneer je doneert te vaag.

+1 voor het feit dat arcade leeft, -2 voor dit idee.

No support from me on this one :)
 
Cageman":gp32tx3h said:
Ok, even een knuppel in het hoenderhok: Ik vind het in de tijd van digitale media en Internet een zwak initiatief. Het mist creativiteit en originaliteit. Daarnaast is de beschrijving van wat je krijgt wanneer je doneert te vaag.

+1 voor het feit dat arcade leeft, -2 voor dit idee.

No support from me on this one :)

Ik pleur jouw knuppel d'r weer uit. Laat die hoenders met rust ;)

Het idee en de inspiratie zijn niet diep maar ik hou van het eindresultaat.
 
Ach, kun je altijd nog doen toch :)

Die 10 pond maken voor zo'n kerel als jou met weet ik hoeveel containers inmiddels toch niet uit ;)
 
Sp33dFr34k":1nlgbhxl said:
Ach, kun je altijd nog doen toch :)

Die 10 pond maken voor zo'n kerel als jou met weet ik hoeveel containers inmiddels toch niet uit ;)

Ik blijf op de kleintjes letten ;)
 
Back
Top