What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

En sluit je cab+PC wel aan op een geaard stopcontact..! ;-)
 
Cageman":3g797y0d said:
En sluit je cab+PC wel aan op een geaard stopcontact..! ;-)

Als ik die mogelijkheid hier op zolder had, dan had ik dat zeker gedaan! :mrgreen:
 
Nou, zonder grap: die mogelijkheid zul je m.i. moeten gaan creëren. Trek een aardedraad door naar het stopcontact waar je de boel aan hebt hangen.. Niet aansluiten op aarde is echt vragen om gedoe, alleen al voor je PC.
 
Cageman":1axr7ulk said:
Nou, zonder grap: die mogelijkheid zul je m.i. moeten gaan creëren. Trek een aardedraad door naar het stopcontact waar je de boel aan hebt hangen.. Niet aansluiten op aarde is echt vragen om gedoe, alleen al voor je PC.

Ja, ik weet ik alles van maar dit huis is van pff..na de oorlog ofzo... Ik moet er dan een hele nieuwe stoppenkast in hangen en een aardedraad vanaf die kast in de kelder naar zolder door moeten trekken. Deze draden liggen allemaal vast in de muren. Dus ik moet of gaan boren of extra buisjes met alleen de aardedraad door het huis laten lopen.
Zullen mijn ouders blij mee zijn.... :lol:

Als ik mijn eigen stekkie weer heb, dan zorg ik daar wel voor. Maar tot die tijd, behoort het niet tot de mogelijkheden.
 
Dan kun je misschien de boel aarden aan de verwarming. Als je boven een radiator hebt hangen (of de CV ketel), dan is dat ook nog een optie!
 
Cageman":38gqa3x5 said:
Dan kun je misschien de boel aarden aan de verwarming. Als je boven een radiator hebt hangen (of de CV ketel), dan is dat ook nog een optie!

Dank voor je tips
maar voordat ik straks het hele huis aan het verbouwen ben... :P
Ach daarom is het nu ook een mame cab.
zal in de toekomst toch voor iets nieuw (astro ofzo) gaan kijken ;)
maar eerst even deze tweede studie afmaken. 😉
 
Nou, verbouwen hoeft dan niet hoor. Gewoon een draad vastkopen aan een kaal stukje metaal dat aan de CV zit. pijpje, radiator, whatever :-)

Ik blijf het maar roepen omdat het gewoon niet handig is om te gaan troubleshooten op elektronica als je de boel niet aan aarde hebt hangen.
 
Snap ut.
Alleen heb ik de cab. nu al het tijdje.
en (gooit hond opzij) dat deed tie anders nooit :P
 
Back
Top