DLX":2o3aldc1 said:Gisteren via Hakchi 2.12 even RetroArch inclusief SNES core erop gezet. Werkt geinig, eigenlijk heel erg goed. Gelijk mapjes aangemaakt voor NES en SNES spellen. Vanavond is even de PC Engine en Game Boy cores installeren, kijken wat die doen.
Met een beetje geluk kan ik heel mijn fysieke collectie (Famicom, Super Famicom, GameBoy, PC Engine) zo digitaal op mijn mini NES zetten. Is toch wel grappig zon kastje beneden voor de tv![]()