What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

"Having a Blast"

goatboy":1ksqtpch said:
Tja, De meeste 29" beesten krijg je niet in z'n geheel in een personenauto. De Blast is wel 'redelijk' te demonteren maar kost wel wat tijd. Ik zou een dichte aanhanger of bus regelen als ik jou was.

Trouwens, Misschien mag je wel met die aanhanger van je vader rijden. Als het gewicht van de aanhanger plus maximale lading lichter is dan de auto ervoor is het in order.
Was het niet ook zo dat er een regel was met betrekking tot het autonome gewicht van de aanhanger? Ik was er vrij zeker van dat ik dat ding niet mocht rijden maar weet niet meer precies waarom niet. Anders moet ik mijn vader maar weer eens lief aankijken of hij mee wil met ophalen.

@DLX
Persoonlijk vind ik een Naomi heel eenvoudig in en uit elkaar te halen, zeker na het een paar keer gedaan te hebben (alleen de monitor erin krijgen is kut). Als een Blast net zo simpel te (de)monteren is, is dat wat mij aangaat ook geen probleem
 
Ik trap zo een Blast echt wel in mijn gebakie :lol:

Wat ik allemaal wel niet heb meegenomen in mijn auto.
 
almighty":1lcpymt0 said:
Ik trap zo een Blast echt wel in mijn gebakie :lol:

Wat ik allemaal wel niet heb meegenomen in mijn auto.

Ik betwijfel het.. Ik heb een Audi A4 station, en ik weet bijna zeker dat 'ie daar niet in gaat. Ik weet het, het is zo'n beetje de kleinste station die je kan krijgen, maar dan nog..

Wat voor gebakkie rij je eigenlijk?

#bedenkt zich nu dat almighty kan zeggen: "oh, ik ben die met die Hummer met aanhangwagen"# :lol:
 
Hatchback, Hyundai.

Hier gaat echt ongeloofelijk veel in, moet hem dan wel op z'n rug leggen en steekt een halve meter uit.
Maar dat boeit mij dan ook niet veel, gewoon rustig rijden 😉
 
Een halve meter uitsteken? Persoonlijk zou ik een Blast niet zo vervoeren. Misschien gaat dat met een Aero of Astro maar de behuizing van een Blast is minder stabiel dan bij eerder genoemde modellen als deze uit elkaar ligt.

Maar misschien lukt het jou wel Marc als je extreem voorzichtig bent. :)
 
@Matthijs; persoonlijk heb ik geen ervaring met een Blast, maar uiteindelijk is het allemaal Lego :) Ik heb die monitor van de Naomi vervoerd met de legs eraan, was iets te bang dat deze beschadigde zonder die kap!

Maar goed waar een wil is.....
 
Wat eten betreft; ik kan nog niet garanderen dat ik er bij het eten ben. Als het lukt wat mij betreft prima! Maar dat weet ik zaterdag dus pas... Qua reserveren lastig snap ik maar tis even niet anders.
 
Eerst voetballen, maar dat had ik nog wel willen opgeven. Daarna etentje met de familie omdat iemand die een half jaar naar het buitenland is geweest terug in het land is en dat kan ik echt niet maken om niet bij te zijn. Sorry guys, better luck next time!
 
Ken":3fq8o6y7 said:
Eerst voetballen, maar dat had ik nog wel willen opgeven. Daarna etentje met de familie omdat iemand die een half jaar naar het buitenland is geweest terug in het land is en dat kan ik echt niet maken om niet bij te zijn. Sorry guys, better luck next time!

Dat is idd wel een erg goede reden om er niet te zijn.See you next time.
 
Ken":2mphmkuf said:
Eerst voetballen, maar dat had ik nog wel willen opgeven. Daarna etentje met de familie omdat iemand die een half jaar naar het buitenland is geweest terug in het land is en dat kan ik echt niet maken om niet bij te zijn. Sorry guys, better luck next time!

We maken en posten in ieder geval wat foto's voor je :-)
 
Ik ben er helaas niet bij vandaag (kom waarschijnlijk een week later mijn Blast ophalen), maar wens iedereen die er wel is een toffe dag (moet wel lukken lijkt me :D ).

Jammer, ik had graag iedereen willen ontmoeten...
 
Matthijs":341gze55 said:
Ik ben er helaas niet bij vandaag (kom waarschijnlijk een week later mijn Blast ophalen), maar wens iedereen die er wel is een toffe dag (moet wel lukken lijkt me :D ).

Jammer, ik had graag iedereen willen ontmoeten...

Zeker jammer, maar volgende keer beter..!

PS. Ik kan helaas ook niet blijven voor het eten..
 
Vandaag eindelijk eens wat mensen van Nozomi ontmoet. Apart hoor, om met mensen te kunnen praten die dezelfde taal spreken :-) Was erg gezellig, ook al kon helaas niet mee naar de griek.

Ronnie, je hebt het goed voor elkaar daar zeg! Wat een genot om tussen al die cabs door te kunnen lopen (om maar te zwijgen van al het andere moois :-)).

Ik had (door wat toeval) eerste keus voor een Blast, dus er komt een mooi exemplaar mijn kant op. Mijn dank aan de aanwezigen die me even hebben geholpen met het maken van de juiste keuze, marquee holdertje wisselen, etc.

Volgende meet is.. wanneer..? ;-)
 
Back
Top