What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

"Having a Blast"

wow :shock: :D :D

Almost did wet my paints. :oops: You should post this on AO, without comment, makes them curious, and full of envy. :P
 
pooyan":1lfddt10 said:
wow :shock: :D :D

Almost did wet my paints. :oops: You should post this on AO, without comment, makes them curious, and full of envy. :P

Wy the engrish on a dutsj vorum? 8)
 
:oops: Sorry, maar post tegenwoordig veel in het engels. Macht der gewoonte.
 
Wow, ziet er super uit Ronnie! ik wist trouwens niet dat er omgebouwde Versus Blasts bestonden.
 
Cool gezicht!

Grappig trouwens "I wanna get away"

maar ik kon er niet uit door alle Blasts om me heen :o
 
Ziet er goed uit, Ronnie. Ben erg benieuwd..
 
Tek-9":378ofqrt said:
Damn! Je hebt gewoon een heel elftal daar staan, potje 11-11 ;)

Alleen staan de twee keepers bij elkaar in hetzelfde doel :-)
 
Ok, ze zijn er dus.. nu begint de verkoop...

De volgende Nozomi namen staan op mijn lijstje :

Tek-9 : 1 x
Cageman : 1 x
Mathijss : 1 x
SD5K : 1 x
Pooyan : 2 x
Psykick : 1 x

Alhoewel de conditie nagenoeg gelijk is haal ik de 7 mooiste eruit voor deze mensen..

Ik heb deze mensen ff een PM gestuurd graag even zsm bevestigen dat de deal doorgaat. Als je er vanaf ziet wil ik dat uiterlijk volgende week zaterdag weten. Er zijn meer reserveringen dan Blasts, dus na 15-05 gaat hij door naar de volgende
 
rklok":3bpjl319 said:
Ok, ze zijn er dus.. nu begint de verkoop...
Als je er vanaf ziet wil ik dat uiterlijk volgende week zaterdag weten. Er zijn meer reserveringen dan Blasts, dus na 15-05 gaat hij door naar de volgende

Dat is prima. Ik zal er volgende week zaterdag zijn, ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de monitoren in deze cabs. Ik neem wat testspul mee. :)
 
pooyan":2iyahm72 said:
rklok":2iyahm72 said:
Ok, ze zijn er dus.. nu begint de verkoop...
Als je er vanaf ziet wil ik dat uiterlijk volgende week zaterdag weten. Er zijn meer reserveringen dan Blasts, dus na 15-05 gaat hij door naar de volgende

Dat is prima. Ik zal er volgende week zaterdag zijn, ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de monitoren in deze cabs. Ik neem wat testspul mee. :)

Mooi, welkom, gaan we ook ff met een stel ergens wat eten/drinken na de tijd?????
 
pooyan":iy785915 said:
rklok":iy785915 said:
+1 Jij weet vast wel een goede chinees of italiaan of zo iets in de buurt.

Of een Japanner ??
Yep, maarre .... in Apeldoorn?

Zekerssss SAKURA, maar wel prijzig, misschien niet om eens lekker met een stel mensen die net een cab gekocht hebben te doen :)
 
Erik,

Zou je pink sweets kunnen meenemen?
Zou deze game graag eens willen zien :)

Cheers Marc.
 
Back
Top