A
Anonymous
Guest
Je kunt voor een Sega 001 kabel inderdaad rondt de 90 piek vangen ja. 
rklok":1gp28mhf said:Ik ben ook weer aan een nieuwe zending toe, ik ben bijna , op een 3-tal tables door mijn voorraad heen...
ne0":3co0x44s said:oi, een meet? dan heb ik ook wel interesse![]()
dexx":1b4e21i7 said:hmm, ik ook welalleen kom ik niet alleen voor een blastje :mrgreen: ook kom ik voor de gezelligheid.
rklok":g0is4sv6 said:... kun je een mooie presentatie geeven van die keybaordmania!!![]()
pooyan":38nigpfn said:rklok":38nigpfn said:... kun je een mooie presentatie geeven van die keybaordmania!!![]()
Moeten we oordoppen meenemen? :lol:
als Pooyan gaat spelen neem ik zeker wat oordoppen meedexx":3vnb75ty said:pooyan":3vnb75ty said:rklok":3vnb75ty said:... kun je een mooie presentatie geeven van die keybaordmania!!![]()
Moeten we oordoppen meenemen? :lol:
wil je een klap?:lol:
jij bent ook de lul, want nou ga je het proberen ook :twisted:
almighty":2ymcurdc said:als Pooyan gaat spelen neem ik zeker wat oordoppen meedexx":2ymcurdc said:pooyan":2ymcurdc said:rklok":2ymcurdc said:... kun je een mooie presentatie geeven van die keybaordmania!!![]()
Moeten we oordoppen meenemen? :lol:
wil je een klap?:lol:
jij bent ook de lul, want nou ga je het proberen ook :twisted:![]()