What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

"Having a Blast"

Dan begrijp je het inderdaad niet meer helemaal...
 
rklok":3igb0ouf said:
Keyboardmania.jpg


(de (Nozomi) eigenaar wenst anoniem te blijven) :)

Dat kan ik me voorstellen met zo'n **** ding. Ik begrijp Sparky wel, de nieuwe eigenaar niet. :roll: 😉

Zelfs Konami heeft wel eens een zwak moment. Maar ja, ik heb nooit wat gehad met muziek games. Een CD-tje in een CD-speler gooien is zoveel makkelijker, en vaak ook veel aangenamer om naar te luisteren.
 
Het gave aan deze kasten vind ik dat ze superjapans zijn

In ELKE Japanse arcadehal staat wel een Konami Keyboardmania,Beatmania,Dance Dance Revolution, Pop'n Music, GuitarFreaks, Drummania of andere Konamimusic arcade...

Konami rulez the musicarcade scene in Japan..
 
Kan er ook een ander panel op? Lijkt me wel vet om een Cave shooter te spelen met zoveel speakers in je gezicht eigenlijk. :lol:
 
goatboy":2fajreut said:
Kan er ook een ander panel op? Lijkt me wel vet om een Cave shooter te spelen met zoveel speakers in je gezicht eigenlijk. :lol:

+ barkruk? ;)
 
en als je de eindbaas verslaat gaan de lampen knipperen ;)
 
almighty":bzcnji5b said:
thnx for de uitleg Henk en ik zal hem eerst eens goed bekijken en er wat games op testen.
Hoop idd ook dat deze wel in mijn boodschappen autootje past hehe 😉

het is jammer dat ik niet wat dichter bij je in de buurt woon want in mijn auto/combo kan ik mijn Egret 2 zo plat op zijn rug erin schuiven. Misschien ff een busje fixen?
 
rklok":8erbv2px said:
Het spektakelstuk in mijn ogen uit de container is deze jongen :
(de (Nozomi) eigenaar wenst anoniem te blijven) :)

wat een VET apparaat. Ziet er ook gewoon uit alsof 'ie op krachtstroom moet worden aangesloten.. "Schat, hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat je je haar niet kan gaan staan föhnen als ik KeyboardMania aan het spelen ben!?... WAT ZEG JE!? IK HOOR JE NIET!!??"

:lol:
 
goatboy":3te4kje7 said:
Kan er ook een ander panel op? Lijkt me wel vet om een Cave shooter te spelen met zoveel speakers in je gezicht eigenlijk. :lol:

+1
 
Cageman":3bbs7t9i said:
rklok":3bbs7t9i said:
Het spektakelstuk in mijn ogen uit de container is deze jongen :
(de (Nozomi) eigenaar wenst anoniem te blijven) :)

wat een VET apparaat. Ziet er ook gewoon uit alsof 'ie op krachtstroom moet worden aangesloten.. "Schat, hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat je je haar niet kan gaan staan föhnen als ik KeyboardMania aan het spelen ben!?... WAT ZEG JE!? IK HOOR JE NIET!!??"

:lol:

:lol: :lol:
 
almighty":2nxacz9x said:
Cageman":2nxacz9x said:
rklok":2nxacz9x said:
Het spektakelstuk in mijn ogen uit de container is deze jongen :
(de (Nozomi) eigenaar wenst anoniem te blijven) :)

wat een VET apparaat. Ziet er ook gewoon uit alsof 'ie op krachtstroom moet worden aangesloten.. "Schat, hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat je je haar niet kan gaan staan föhnen als ik KeyboardMania aan het spelen ben!?... WAT ZEG JE!? IK HOOR JE NIET!!??"

:lol:

:lol: :lol:

lol :D
ik denk dat het ook een PAIN IN THE *** is om die VETTE machine uit te laden.. :shock:
 
rklok":1agr82an said:
sparky":1agr82an said:
Ik twijfel nog of ik die keyboardmania niet in the hall of shame vind thuis horen.... :roll:


waaaaaat !! tis een orginele Konami !!, get your priorities straight!! :shock: :shock:

Dit,ook al ben ik geen fan van zulke spellen.Die kast is echt wreed en idd: Genuine Konami cab.Superstrak dat we mensen in nederland hebben die gek(en rijk) genoeg zijn om zoiets over te laten komen.
 
rklok wrote:
sparky wrote:
Ik twijfel nog of ik die keyboardmania niet in the hall of shame vind thuis horen.... Rolling Eyes



waaaaaat !! tis een orginele Konami !!, get your priorities straight!! Shocked Shocked


Dit,ook al ben ik geen fan van zulke spellen.Die kast is echt wreed en idd: Genuine Konami cab.Superstrak dat we mensen in nederland hebben die gek(en rijk) genoeg zijn om zoiets over te laten komen.

Tja ik beroep me in dit geval op de uitspraak: geld koopt nog geen smaak. 😉

Overigens vind ik het ook wel vet dat iemand zoiets koopt, maar zelf vind ik het gewoon een lelijk ding..
 
rklok":6t78vz96 said:
Ok, back on Topic :

Container is sealed !! :)



Blastseal.jpg

nice :) laat de CABS maar komen!!!!! :D

ik zal nou maar ook nog iets verklappen..
de Keyboardmania 2nd mix wordt MIJN nieuwe aanwinst..
ik ben dus die GEK die goed gespaard heeft :P en de buren zullen geen last krijgen, want er komt een goeie koptelefoon versterker in. heb alles uitgezocht 8)

PM me maar om te vragen WAAROM!!! ik deze game wil :)
 
dexx":2jsz0def said:
nice :) laat de CABS maar komen!!!!! :D

ik zal nou maar ook nog iets verklappen..
de Keyboardmania 2nd mix wordt MIJN nieuwe aanwinst..
ik ben dus die GEK die goed gespaard heeft :P en de buren zullen geen last krijgen, want er komt een goeie koptelefoon versterker in. heb alles uitgezocht 8)

PM me maar om te vragen WAAROM!!! ik deze game wil :)

BRILJANT!! Ik wil een keer komen proberen..! PM gestuurd ;-)
 
Back
Top