What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Happy birthday Ken & Gungrave!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Jaja, vandaag is de dag dat 26 en 17 jaar geleden respectievelijk Ken en Thijs(Gungrave, ik dus) geboren zijn! BIj deze wens ik ken nog vele jaren, happy birthday! :)
 
Same to you dude.

Kreeg vanmorgen een e-mailtje op me telefoon met icoontjes als rolstoelen en oude mannen, richting de 30 kolere man..
 
Ken":17kvkba1 said:
Same to you dude.

Kreeg vanmorgen een e-mailtje op me telefoon met icoontjes als rolstoelen en oude mannen, richting de 30 kolere man..

dude daar ben je nog laaaaang niet :)

gefeliciteerd heren!
 
Richting de 30...nog even en Ken wordt ook old skool :roll:

Allebei gefeliciteerd gasten!
 
Beter laat dan helemaal niet. Is een beetje druk en chaotisch maar van harte gefeliciteerd gozer!
 
Een beetje laat, maar Gungrave en Ken happy birthday.

Nog leuke gifts gekregen?

@ Ken, je wordt idd al echt opa 😉
 
Euh, same. Beetje laat, topic niet gezien, sorry. Van Ken wist ik 't, maar alsnog gefeleciteerd Gungrave (en ken natuurlijk) =D
 
Back
Top