What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hantarax polostar 28 probleem

Status
Not open for further replies.
@cotje Bedankt voor je goedbedoelde, maar deze persoon leest niet goed wat er gepost wordt en zoekt alleen de makkelijke weg. Waarschijnlijk is de monitor al lang weggegooid dan wel vervangen door een vga monitor die 'beter beeld' kuch geeft dan een 15K.

De beste man hield mij enkele dagen aan de lijn via marktplaats. Hij mailde mij voor mijn Jamma kast met 28" monitor waar duidelijk Hantarex 9110 bij stond: "is dit een polo", "deze heb ik toch nodig".. enzovoort. Volgens hem was VGA gamen veel beter met zijn 60-in-1 bord. Dat _alle_ klassieke games gewoon op 15K draaien boeide hem niet.

Anyway onze hulp is hier niet nodig, die monitor is al lang junked of naar een te dure reparateur. Hij kan de HOT niet zelf vervangen.

Ah, ok :shock:

Dat zou jammer zijn van die monitor... Heb er laatst nog één gefixed in een Beachhead kast. Het is wel een kwaal van de polo's. Heb ook nog een Polo25Star liggen met hetzelfde probleem. Anyway, voor een ieder die info zoekt over monitoren zoals schema's en handleidingen, dan is dit mijn url: http://95.96.126.28/arcade/Hardware/Monitor/

Status
Not open for further replies.
Back