dirk hermans
Button Masher
- Joined
- Jan 29, 2014
- Messages
- 15
- Reaction score
- 0
heb net een arcade kost gekocht type Alto
monitor deed het goed bij thuiskomst maar moest nog wat afgesteld worden, zag de test button staan en bij het indrukken (bij opstart) maakt de monitor plots een tikkend geluid (komt uit de box zie foto) en krijg geen beeld meer
iemand een idee?
http://afbeelding.im/AsOFtoKi
http://afbeelding.im/3g6A
monitor deed het goed bij thuiskomst maar moest nog wat afgesteld worden, zag de test button staan en bij het indrukken (bij opstart) maakt de monitor plots een tikkend geluid (komt uit de box zie foto) en krijg geen beeld meer
iemand een idee?
http://afbeelding.im/AsOFtoKi
http://afbeelding.im/3g6A