Cageman":34uzm4g3 said:Over my dead decomposing body
i know.. Ben regelmatig in een mortuarium geweest tijdens één van mijn vele bijbaantjes..cthulhu":2xh7359r said:Als bartop ziet hij er nog best redelijk uit...toch zijn woodies niet echt mijn ding.
Cageman":2xh7359r said:Over my dead decomposing body
Wil je echt niet...geloof me, er is geen ergere geur dan dat.
Cageman":19hz2lrs said:i know.. Ben regelmatig in een mortuarium geweest tijdens één van mijn vele bijbaantjes..cthulhu":19hz2lrs said:Als bartop ziet hij er nog best redelijk uit...toch zijn woodies niet echt mijn ding.
Cageman":19hz2lrs said:Over my dead decomposing body
Wil je echt niet...geloof me, er is geen ergere geur dan dat.
Cageman":24b63k4d said:I know.. Ben regelmatig in een mortuarium geweest
kung fu master":28ohhhay said:http://m.marktplaats.nl/a/verzamele...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Is het nog te redden? Welke cab is het trouwens?